Gå til innhold

«Spør Thor» diett


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd? Vurderer å prøve over nyttår da jeg leser veldig gode tilbakemeldinger om dette kostholdet.

Anonymkode: 0f850...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo lavkarbo, så du må være innstilt på å leve lavkarbo resten av ditt liv. 

Kjenner to som ikke var helt gjennomtenkt på det, begge gikk ned, ene 17 kg og andre 11 kg, men ingen av dem var innstilt på å ha lavkarbo som kosthold  også videre så begge gikk opp igjen da de gikk over til et vanlig norsk kosthold igjen 

Lavkarbo er ikke en diett, det er en livsstil, går du tilbake til brød, poteter osv lagrer kroppen som en gal og alt var forgjeves  

Anonymkode: 539c5...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har prøvd , gikk ned ca 15 og lever moderat lavkarbo nå. Ikke gått opp noe. Skal ta ny runde etter jul da jeg fortsatt har mer å ta av. Faster ikke. 

Anonymkode: bd179...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt om kostholdet til Thors kostplan med faste. Har gått ned 37 kilo til nå, mindre plager og mye mer overskudd. Har ingen planer om å gå tilbake til det gamle kostholdet som gjlrde meg overvektig.

Anonymkode: 470b0...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette ekstrem lavkarbo, eller lett lavkarbo?

For er det ekstrem lavkarbo, er det viktig at det følges opp av lege, og man kan faktisk bli veldig syk av det. Jeg har prøvd ketolyse dietten selv, og jeg ble veldig syk. Og er jo og litt sykt med en diett, der man blir rådet til å ikke trene.

Min erfaring er at det beste er normalt sunt kosthold i kombinasjon med trening. Ja, det går kanskje litt mer sakte, men det er noe du fint kan leve med, og sannsynligheten for at du går opp i vekt igjen er mye mindre.

Anonymkode: 7ac1f...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et lavkarbo kosthold der du lærer om hva kroppen trenger. Jeg har gått ned 40 kg, og har nok aldri spist så mye grønnsaker som nå tidligere.

Anonymkode: b56ad...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 23 kilo og er snart i mål. Følger ikke planen helt, men bruker prinsippene. Kommer til å fortsette med lavkarbo. Føler meg mye bedre og har mer overskudd. Jeg la om kosten gradvis slik at overgangen ikke skulle bli for stor. Har ikke merket noen plager annet enn at det var litt tyngre på trening de første gangene. 

Anonymkode: 35819...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er dette ekstrem lavkarbo, eller lett lavkarbo?

For er det ekstrem lavkarbo, er det viktig at det følges opp av lege, og man kan faktisk bli veldig syk av det. Jeg har prøvd ketolyse dietten selv, og jeg ble veldig syk. Og er jo og litt sykt med en diett, der man blir rådet til å ikke trene.

Min erfaring er at det beste er normalt sunt kosthold i kombinasjon med trening. Ja, det går kanskje litt mer sakte, men det er noe du fint kan leve med, og sannsynligheten for at du går opp i vekt igjen er mye mindre.

Anonymkode: 7ac1f...f01

Og jeg har prøvd ketyolyse og har aldri følt meg så bra. Så det er jo inviduelt hvordan det fungerer for en.

Anonymkode: c07f2...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...