Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Hvilke isåfall? Anonymkode: 765d7...432
sug lut Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Masse. Jeg kan for eksempel skrive de beste konfirmasjonssangene.
MammantilNurket Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Jeg kan synge, danse og spille teater. Er i tillegg en støver på smalltalk og matlaging
cherry coke Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Ta bena bak hodet. Er veldig musikalsk, både brødre , mor og far spiller instrument så jeg kommer fra en musikalsk famile. Hadde jeg vært høyere enn mine 175 cm hadde jeg vært et stortalent i basketball .
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 Kan synge. Kan imitere folk av ulike dialekter. Har unikt språkøre og snakker 5 språk i tillegg til norsk, 3 av dem rimelig flytende. Har i tillegg en helt crazy hukommelse, kan huske hele boksider etter å ha lest dem. Anonymkode: f015f...f20
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 Maler (bilder), og generelt kreativ (drev med fotokunst en stund, hekler endel, maler mye akryl/olje/akvarell, tegner (kull/blyant)). Har solgt endel bilder. Vet ikke om det er et talent, men jeg er vist god på å "se" mennesker. Spesielt i livskriser. (Empat) Hukomelsen min er litt spesiell. Husker skolebøker enda (ser bilder av de i hodet og leser av). Og musikkøre, jeg øvde aldri (spilte i korps), trengte bare høre stykket en gang og så "satt" det. Anonymkode: 44df3...73f
Fru Banderas Skrevet 4. desember 2017 #7 Skrevet 4. desember 2017 Det er ikke et talent, det er et hesikes stressmoment, men siden jeg prokrastinerer helt ekstremt mye begynner jeg alltid på hjemmeeksamen så sent at jeg skriver non stop i en time/en dag (avhenger av størrelsen på eksamen) og leverer alltid, uten unntak, under ti minutter før fristen går ut. Slik har jeg holdt på nå i snart fem år.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #8 Skrevet 4. desember 2017 I idrett, da jeg var ung, var jeg ett fotballtalent, men presset ble for stort, trenerne krevde at jeg skulle trene flere timer om dagen, og jeg fikk aldri tid til venner, så tilslutt ga jeg opp. Jeg hadde ingen støtte hjemme heller. Anonymkode: e1428...6e8
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #9 Skrevet 4. desember 2017 Næsj. Men er litt flink til det meste. Anonymkode: fe202...ba3
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #10 Skrevet 4. desember 2017 Jeg har alltid lidd under å ikke ha noe talent.. Men som voksen har jeg funnet av at jeg visstnok har et retorisk talent. Så formidling muntlig og skriftlig er min styrke, og det jeg har bygget karriere på.. Anonymkode: bde58...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå