Gå til innhold

barnebidrag og julegaver


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min ex kom og sa i dag at han ikke kan kjøpe julegaver til barna. Han mente barnebidraget skal dekke det. Jeg kunne kjøpe gaver og skrive hans navn på, mente han ??? Jeg får 6000 per måned for fire barn, det er ikke veldig mye (jeg har dem hele tiden, men han skal ha den hver 3 helg, noe som ikke skjer veldig ofte) og jeg er ganske sikker på at det ikke dekker julegaver. Hva er andres erfaring? 

Anonymkode: 95215...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hørt en mann påstå noe sånt før.

Her betaler far 4500 i bidrag for 1 barn, han har barnet en helg i måneden, han har høy inntekt, jeg lav. Og han kjøper da jule og bursdagsgaver til barnet. Og fordi jeg får såpass i bidrag, så går barnet på privatskole, holder på med en middels dyr idrett og får greit med lommepenger. Og far er jo klar over at det hadde ikke vært mulig, hvis han ikke betalte bidrag.

Det du får i bidrag er jo lite da det er for 4 barn, hva tror han det koster å ha barn.

Anonymkode: f7f15...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg må være noe av det dummeste jeg har lest. Han der får iallefall ikke prisen som årets far. 

Anonymkode: 4e896...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lo jeg faktisk høyt. Har lest om foreldre som krever mye rart, men DENNE var fantastisk :laugh:

Men nei, det du skal ikke kjøpe julegaver til barna fra ham, uansett om han hadde betalt det dobbelte i bidrag. 

Anonymkode: f3400...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...