Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Jeg er blitt så usikker.. Jeg har aldri tenkt på meg selv som det før. Har vel fantasert om jenter avogtil, men ikke noe som jeg har kunne tenke meg å leve ut i virkeligheten. Nå tror jeg at jeg har blitt skikkelig betatt av en annen dame.. Og jeg er så usikker. Kansje er jeg bare redd, selv om jeg vel strengt tatt ikke har noe å være redd for. Men alikevel, det er så nytt og uvant. Hvordan visste dere det? Og hva gjorde dere med det? Reaksjoner fra familie, venner, barn om dere har? Anonymkode: 7fb2f...7c5
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 Tja. Hvordan føler du det da? Selv kan jeg fort tenke at «wow, han/hun er jo fantastisk!» Men det betyr ikke at jeg kunne tenke meg sex med hn for det. Jeg bare syns personligheten er helt super, uavhengig av kjønn. Jeg anser meg selv som 100% hetero selv om jeg til tider kan tenke ekstra mye på ei jente. Hun er bare fantastisk. Og det samme med menn. Anonymkode: c8abe...fa1
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 Jeg går rundt og er fullstendig hypnotisert av ei på jobben om dagen, så du er ikke alene. Har hatt jentekjæreste for lenge siden, så de nærmeste vennene mine og barnet mitt vet om det og det er null stress. Men det er ikke mange på jobben som vet om det. Jeg prøver å late som ingenting på jobb, men hun er så fin. Ble egentlig litt betatt av henne med en gang hun begynte i høst, men så så jeg henne litt for lenge i øynene da vi pratet sammen på julebordet, og da ble jeg helt satt ut. Nå prøver jeg egentlig bare å unngå hele dama, for jeg klarer rett og slett ikke å oppføre meg normalt. Og hun er nok ikke interessert i meg i det hele tatt, hun er gift med to barn. Håper du er heldigere med din, HI Anonymkode: 81eb2...8ef
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 Ifølge han ene fyren på dib er vi visst alle bifile Anonymkode: f5027...3dd
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 På 3.12.2017 den 16.04, Anonym bruker skrev: Jeg er blitt så usikker.. Jeg har aldri tenkt på meg selv som det før. Har vel fantasert om jenter avogtil, men ikke noe som jeg har kunne tenke meg å leve ut i virkeligheten. Nå tror jeg at jeg har blitt skikkelig betatt av en annen dame.. Og jeg er så usikker. Kansje er jeg bare redd, selv om jeg vel strengt tatt ikke har noe å være redd for. Men alikevel, det er så nytt og uvant. Hvordan visste dere det? Og hva gjorde dere med det? Reaksjoner fra familie, venner, barn om dere har? Anonymkode: 7fb2f...7c5 Jeg har egentlig aldri tenkt på jenter på den måten, aldri fantasert eller drømt om jenter. Men for mange år siden så traff jeg en lesbisk jente, som av en eller annen grunn traff meg rett i hjertet. Jeg var ikke forelsket, men det var en slags dragning der som jeg ikke tenkte så mye over. Mye fordi hun hadde kjæreste, så det var ikke noe som var aktuelt. Men vi var gode venner og vi var mye sammen. Så mistet vi kontakten, men jeg tok den opp igjen flere år senere. Da var vi begge single og det tok ikke lang tid før vi havnet i seng sammen. Vi ble aldri kjærester, noe som var min skyld siden jeg ikke helt klarte å "komme over" at hun var jente, jeg klarte aldri idiotisk nok, helt å forsone meg med det. Det er noe jeg alltid vil angre på. Så hvis dere begge er single, så go for it, og se hvor det bærer, sier jeg. Anonymkode: 83c84...e9c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Skrevet 4. desember 2017 Det er ikke riktig å gjøre noe med det i virkeligheten, men det kan hende at du er det Anonymkode: 8d3b9...1ed
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #8 Skrevet 4. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke riktig å gjøre noe med det i virkeligheten, men det kan hende at du er det Anonymkode: 8d3b9...1ed Hva mener du? Anonymkode: 83c84...e9c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #9 Skrevet 4. desember 2017 Mannen jobber sammen med ei jeg syntes er skikkelig rå. Hun er ikke pen et sted, men skikkelig mandig. Men, er bare noe med henne. Jeg hadde sikkert aldri turt å «gjøre noe» hvis jeg fikk muligheten, ikke sikkert jeg hadde tent engang....men, litt fantasi er fint 😉 Anonymkode: fb7bd...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå