Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Jeg sliter med å komme og det vet han. Det blir veldig mye penetrering, noe som ikke er spes godt for min del..men for han så klart. Jeg tenker at jeg må prøve å komme først, og jeg er kåtest helt i starten før vi i det hele tatt begynner med inn/ut.. Men jeg tør liksom ikke si det til han... Hvorfor?? Jeg har vel egentlig blitt avhengig av vibrator, og er redd jeg ikke skal klare å komme uten.. Huff ond sirkel hele greia... Anonymkode: 88253...43d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Du må jo si det til han... blir ikke bedre om du ikke sier noe!😊 Anonymkode: 86daf...bbd
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Jeg vet... Tenker hele tiden at jeg må ta det opp, vi må snakke sammen. Men jeg får ikke ut ordene på en måte.. Jeg tør generelt å ta lite initiativ til sex også. Redd han ikke liker ting... Husker i starten så sa han at han elsket å slikke der nede.. Men han har gjort det 1-2 ganger... Tør ikke å spørre han hvorfor han ikke gjør det mer... Tror ikke jeg lukter el smaker vondt..Hehe. Har vært sammen med andre før og har aldri fått kommentarer på det vert fall.. Anonymkode: 88253...43d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Da må du nesten bare krype inn i armkroken i kveld og ta praten. Fortell hva du ønsker deg for at sexen skal være god for deg👍🏻😊 Anonymkode: 95056...028
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 Del et par flasker vin og prat om det Anonymkode: 1febd...40b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #6 Skrevet 3. desember 2017 Trekk pusten og ta sats og fortell han😊Jeg er 99,9% sikker på at han hadde sittet stor pris på å få vite😊Sexen skal være for begge to, om det er vanskelig så skriv en mld til han😊 Anonymkode: 2feae...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå