Gå til innhold

Vi snakker ikke om sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å komme og det vet han. Det blir veldig mye penetrering, noe som ikke er spes godt for min del..men for han så klart. Jeg tenker at jeg må prøve å komme først, og jeg er kåtest helt i starten før vi i det hele tatt begynner med inn/ut.. Men jeg tør liksom ikke si det til han... Hvorfor?? Jeg har vel egentlig blitt avhengig av vibrator, og er redd jeg ikke skal klare å komme uten.. Huff ond sirkel hele greia... :(

Anonymkode: 88253...43d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo si det til han... blir ikke bedre om du ikke sier noe!😊

Anonymkode: 86daf...bbd

Skrevet

Jeg vet... Tenker hele tiden at jeg må ta det opp, vi må snakke sammen. Men jeg får ikke ut ordene på en måte.. Jeg tør generelt å ta lite initiativ til sex også. Redd han ikke liker ting... Husker i starten så sa han at han elsket å slikke der nede.. Men han har gjort det 1-2 ganger... Tør ikke å spørre han hvorfor han ikke gjør det mer... :( Tror ikke jeg lukter el smaker vondt..Hehe. Har vært sammen med andre før og har aldri fått kommentarer på det vert fall.. 

Anonymkode: 88253...43d

Skrevet

Da må du nesten bare krype inn i armkroken i kveld og ta praten. Fortell hva du ønsker deg for at sexen skal være god for deg👍🏻😊

Anonymkode: 95056...028

Skrevet

Del et par flasker vin og prat om det :) 

Anonymkode: 1febd...40b

Skrevet

Trekk pusten og ta sats og fortell han😊Jeg er 99,9% sikker på at han hadde sittet stor pris på å få vite😊Sexen skal være for begge to, om det er vanskelig så skriv en mld til han😊

Anonymkode: 2feae...32d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...