Gå til innhold

Gruer meg til hver dag på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt i villrede. Jeg jobber i en bedrift med ca 30 ansatte. Sitter i administrasjonen sammen med sjefen. Resten er «vanlige» ansatte. Jeg elsker jobben og det er ikke en eneste av arbeidsoppgavene som er kjedelige. Mine kollegaer er topp. Bortsett fra sjefen. Hun stresser alltid veldig mye. Klager på mye å gjøre men tar likevel fri støtt og stadig. Da bare gir hun meg alle de oppgavene hun egentlig skulle ha gjort og så må jeg sende alt til henne slik at hun kan videresende. Altså ta kred for å ha gjort det. Er hun stressa kjefter hun som bare det. Skikkelig ekkelt å gå å vente på neste utbrudd. Hun snakker utrolig mye dritt om de andre til meg, noe jeg ikke er interessert i å høre på. Hun blir sur når jeg er med de andre og mener de bare utnytter meg på grunn av stillingen min. Får jo helt mindreverdighetskomplekser. Nå er det gått så langt at jeg bruker store deler av søndagene på å grue meg til å gå på jobb. Jeg søker andre jobber, men arbeidsmarkedet her er pyton. Noen tips?

Anonymkode: 1912c...35a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo starte med å gi sjefen din en tilbakemelding! Si noe!

Anonymkode: 772eb...cb7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du må jo starte med å gi sjefen din en tilbakemelding! Si noe!

Anonymkode: 772eb...cb7

Jeg har gjort det. Flere ganger. Tar det opp på en saklig måte og legger frem det som er problemet. Da sier hun det er jeg som har samarbeidsproblemer og går. 

HI

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har gjort det. Flere ganger. Tar det opp på en saklig måte og legger frem det som er problemet. Da sier hun det er jeg som har samarbeidsproblemer og går. 

HI

Da må du ta det til hennes leder, som kan innkalle dere begge og få ordnet opp i det.

Anonymkode: 638c0...436

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...