Gå til innhold

Har du juletre?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du eller skal du ha juletre? Noen som ikke skal ha?! 

Anonymkode: 46a54...ef1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke ha. Har ikke hatt på noen år pga. økonomi. Men er alene, så da er det vel greit nok.

Anonymkode: 50c30...c91

Skrevet

Har skilsmissebarn, synes det er litt styrete å få det i hus og skal ikke feire jul her... 

Men hadde vært koselig da...

Anonymkode: 46a54...ef1

Skrevet

Jeg har! Plastikk, for jeg tåler ikke vanlig. Det er lys i treet, så jeg slipper det styret, bare kobler i ledningen ;)

Hadde hatt juletre selvom jeg var alene, sønnen min skal være hos sin far i romjulen, så da setter vi det opp tidligere slik at han får være med å pynte. Vi koser oss veldig med det, og for meg blir det liksom ikke helt jul uten juletre ;)

Anonymkode: 7a449...f1b

Skrevet

Klart vi skal ha juletre. Ingen jul uten 🎄

Anonymkode: 5ce28...597

Skrevet

Det skal vi ha. 

Ekte tre som blir pyntet lille julaften. 

Anonymkode: 5d92b...500

Skrevet

Har ikke juletre hjemme, men det er fordi vi er bortreist på julaften og dagene etterpå.  

Anonymkode: 25701...f38

Skrevet

Vi skal ha ett lite og rart juletre sa ungene i år. Jeg har lyst på ett tre med to topper for jeg syns det er like kjedelig hvert år å høre ungene krangle om hvem stjerne de skal hs. Har latet som jeg ikke finner den ene stjernen noen ganger, men da har det blitt rabalder. I år er første år uten en mann og bonusbarn, så nå kan vi gjøre som vi vil. (Skulle ikke tro en mann som ikke likte jul skulle bry seg så mye om ett juletre, bøde om hvordan, når, hva og ikke hva....)

Anonymkode: 517ba...a1e

Skrevet

Vi er bortreist i hele jul, så vi skal ikke ha juletre i år. Jeg har tatt ut alt annet pynt da, så får mye advent.

Skrevet

Skal ha tre.

Har det hvert år. Også når barna er hos faren sin. Da pynter vi det før de drar.

Anonymkode: d6f1c...207

Skrevet

Vi har et lite i plast på barnerommet, ble pyntet i går :) Det kommer pakker under det av og til i jula. Mulig noen av kalenderpakkene havner der også. 

Anonymkode: a6d46...6b4

Skrevet

For meg er det en selvfølge med julete, uansett hva planene ellers er må vi alltid ha tre 

Anonymkode: 89c9a...a07

Skrevet

Her er det en selvfølge. Har 4 inne og et ute.

Anonymkode: 5b8ca...de3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...