Gå til innhold

Hvis du skulle ha funnet deg en ny mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags kriterier hadde du gått ut fra?! 

Hva er det viktigste?! 

Anonymkode: 99ed2...8ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du at jeg tror ikke en slik mann finnes. Derfor har jeg tenkt at når jeg blir singel igjen så kommer jeg nok til å forbli det. Mulig jeg får en kjæreste, men jeg blir aldri å flytte sammen med noen igjen.

Noen av kriteriene:

Ingen sjalusi (ikke på noen plan!)

Økonomi i vater

Reflektert (for sin egen person, andre mennesker og verden)

Sosial

Lik humor som meg

Sunne interesser (gaming er ikke en av de)

Være handy (ingenting er mer turn off enn en mann som ikke kan fikse ting selv i huset)

Må være flink med barn, men også klar over sin rolle som ekstra pappa (det er en utrolig banskelig rolle å fylle)

Skal ikke være pushy eller needy

Skal ikke leve gjennom meg, men ha egne meninger og egne interesser

Må kunne lese samspill mellom mennesker

Har glemt viktige ting her, men er litt trett nå ☺

Anonymkode: 5d621...24f

Skrevet

Det viktigste utgangspunktet er kjemi. Men i tillegg måtte han:

- Være snill, ikke være ute etter å få meg til å føle meg dum eller prøve å holde meg nede.

- Ikke være for treig, han måtte forstå min humor, og klare og tenke litt fremover, slik at evt referanser jeg kommer med ikke måtte forklares hver eneste gang. Da hadde jeg blitt sprø. 

- Han måtte vært selvstendig, og ikke  vært avhengig av at vi skulle gjøre alt 100% sammen. Han måtte gitt meg rom til å være meg. 

- Han måtte vært tydelig på at han likte meg, og på at han ville være sammen med meg. Hvis han var en "av og på - type" som gjorde meg usikker på om han ville vi skulle være sammen eller ikke, hadde jeg droppet han ganske fort. Jeg orker ikke slike spill. To be or not to be!

- Han måtte selvsagt ha vært positivt innstilt til barna mine. Jeg måtte ha sett et potensiale i forhold til at han ville ha et forhold til dem relativt fort. 

Anonymkode: 8b466...232

Skrevet

Oppriktig likt mine barn, og ønsket å tilbringe tid med dem/være en familie med dem.

Hatt kontroll på forhold til eks, og vært en tydelig far for barna sine (ikke sirkuspappa med ingen grenser/oppdragelse). Helst ikke hatt barn eller voksne barn (som ikke var fiendtlig innstilt)

Hatt en familie sånn noenlunde i vater, der jeg og mine barn var velkomne.

Hatt like interesser og innstilling til livet, mål og hva man ønsker å gjøre ut av livet.

Ha en viss selvtillit og masse initiativ, sette igang med store og små prosjekter uten at jeg alltid måtte ta ledelsen.

Være litt sprek og interessert i å ta vare på kropp og helse.

Være sosialt kompetent, i den mening å klare å snakke med folk og gi et sympatisk inntrykk i sosiale sammenhenger. Ikke i meningen å stikke av på gutteturer og lignende ting så fort sjansen bød seg - sette familien først.

Hjelpe og avlaste meg i hverdagen uten at jeg trengte å be om det, på en naturlig måte der man samarbeider og tar hver sin del.

Vise initiativ og selvtillit i senga.

Ha orden på økonomi og andre personlige forhold.

Ha et moderat forhold til alkohol.

Være en moderne, likestilt mann.

Ha en blid grunnstemning, ikke bli fort sur (helst minst mulig), ikke være langsint.

Sikkert en del mer. Merker jeg er veldig lite tilfreds med nåværende...

Anonymkode: 25962...96c

Skrevet

Blir jeg singel noen gang igjen skal jeg nok være det for resten av livet. :) Har fått for mange kriterier med åra og tror helt ærlig jeg hadde trivdes med det også, selv om jeg har det bra nå.

Anonymkode: b7d33...d73

Skrevet

Psykisk og fysisk frisk.

Stabilt, godt humør.

Snill og omtenksom

Elsket meg for den jeg er

Reflektert

Intelligent

Ryddig

Tilfreds

Allsidig

Ydmyk

Lun

Like å danse

Glimt i øyet

Omgjengelig

Initiativrik

Normalvektig

Dannet

Anonymkode: 37716...bb5

Skrevet

Psykisk og fysisk frisk.

Generelt godt humør.

Glad i barn, men uten egne barn.

Glad i å være ute, men ingen ekstremsporter på noe vis.

Være generelt positiv.

Voksen oppførsel.

Veldig moderat med alkohol.

Litt handy.

Skjønner at AS hus og hjem er et prosjekt som drives best med samarbeid.

Gjør ting i huset på eget initiativ.

Ser nå at det er mye jeg ønsker meg av en mann, som jeg aldri kommer til å oppleve...

Anonymkode: 7b7c5...a25

Skrevet

Ærlig, kjærlig og til å stole på!

Uten de tre så er videre kontakt uaktuelt!

Og så kommer så underpunktene som handler om hvordan han ser på barneoppdragelse, husarbeid osv. Alle de ting som avgjør om man faktisk kan få en fremtid sammen til å fungere i praksis.

Anonymkode: 2159c...4f8

Skrevet

Minst 23 cm. penis.

Anonymkode: 07dd8...f50

Skrevet

Er fornøyd med min, men skulle ønske han var litt mer flørtete med meg. Men det er nok fordi jeg er veldig glad i det. Dessverre tror jeg ikke jeg kan matche alle kriteriene og ha en flørtete type... Så må nok bare akseptere at jeg må flørte litt på byen (når er jeg der?) for å få litt oppmerksomhet 🙃

Anonymkode: d38b3...3a9

Skrevet

God og snill

Vi måtte hatt sterk seksuell kjemi

God og trygg jobb/økonomi

Være aktiv og ta initiativ til aktivitet

Humor

Anonymkode: 4947b...b00

Skrevet

Ærlig og til å stole på

Snill og godt humør

Opptatt av å leve sunt, Dvs røykfri, måteholden med alkohol,  normal døgnrytme, ikke spise mye drittmat etc.

Selvstendig og initiativrik, 

Setter familien i første rekke

Omgjengelig blant andre

Glad i dyr

Psykisk sterk 

Ser menn og kvinner som likeverdige og er ikke dobbeltmoralsk

Kunnskapsrik, samfunnsengasjert og reflektert

Trenger ikke dele mitt livssyn, men må respektere det.

Jeg er singel på 10. året.... 

Anonymkode: 2db17...b8c

Skrevet

Nå er jeg singel, etter å ha gått fra min mann, og det jeg ønsker i en ny mann er.

Lidenskapelig

Ærlig

Orden på økonomien

Sosial, ha venner og ha sine hobbyer og interesser.

Ikke sjalu

Ha sine egne meninger

Være tak i

Omsorgsfull 

Anonymkode: 2d8d3...408

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet du at jeg tror ikke en slik mann finnes. Derfor har jeg tenkt at når jeg blir singel igjen så kommer jeg nok til å forbli det. Mulig jeg får en kjæreste, men jeg blir aldri å flytte sammen med noen igjen.

Noen av kriteriene:

Ingen sjalusi (ikke på noen plan!)

Økonomi i vater

Reflektert (for sin egen person, andre mennesker og verden)

Sosial

Lik humor som meg

Sunne interesser (gaming er ikke en av de)

Være handy (ingenting er mer turn off enn en mann som ikke kan fikse ting selv i huset)

Må være flink med barn, men også klar over sin rolle som ekstra pappa (det er en utrolig banskelig rolle å fylle)

Skal ikke være pushy eller needy

Skal ikke leve gjennom meg, men ha egne meninger og egne interesser

Må kunne lese samspill mellom mennesker

Har glemt viktige ting her, men er litt trett nå ☺

Jeg bare lurer på, hva har DU å tilby en slik mann og få ham interessert i deg? Før man kan stille skyhøye krav til andre, bør man først jobbe med seg selv. 

Anonymkode: fe417...741

Skrevet

Har vært singel i 7 år nå. Har datet litt men møtt så mange drittsekker så forblir nok singel. 

Men det jeg har funnet ut:

en som viser han vil være med meg og ikke får meg til p føle meg usikker

ærlighet

orden på økonomi 

familiekjær

lidenskaplig

samfunnsengasjert

lagspiller

ingen destruktive måter å være på 

Anonymkode: e839d...c82

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bare lurer på, hva har DU å tilby en slik mann og få ham interessert i deg? Før man kan stille skyhøye krav til andre, bør man først jobbe med seg selv. 

Jeg er ikke den som har skrevet dette. Men er dette virkelig skyhøye krav? Jeg ville sagt at dette er ganske vanlige kvaliteter for normalt til litt over gjennomsnittet oppegående mennesker.

Vil driste meg til å si at jeg har alle de kvalitetene som blir nevnt der.

Anonymkode: 9b57d...36a

Skrevet

Fra mitt ståsted og fra mitt synspunkt er dette ganske normalt og dermed kan jeg tilby det samme tilbake. Tror det finnes mange slike menn, så spørs det om man finner den med rette kjemien (for oss begge). Ser at det er flere i tråden med omtrent samme liste. Når man har levd en stund så blir desverre den listen lenger. Jeg tror det er fordi man får mer erfaring og vet hva man står for selv.

Mulig jeg aldri finner en slik, men det gjør ikke noe da jeg vet at jeg får det bra likevel.

Skrevet

Jeg er ikke den som har skrevet dette. Men er dette virkelig skyhøye krav? Jeg ville sagt at dette er ganske vanlige kvaliteter for normalt til litt over gjennomsnittet oppegående mennesker.

Vil driste meg til å si at jeg har alle de kvalitetene som blir nevnt der.

Samme her!

Men jeg innser at da er det visst ikke en mann jeg får, da får jeg nok heller en kone... for de færreste menn i min alder (40+) kan krysse av i alle de boksene der.

Anonymkode: 43f14...f68

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme her!

Men jeg innser at da er det visst ikke en mann jeg får, da får jeg nok heller en kone... for de færreste menn i min alder (40+) kan krysse av i alle de boksene der.

Du får satse på noe yngre😂

Skrevet

Du får satse på noe yngre😂

Ja, lurer faktisk på det. Trenger noen fra en mer moderne generasjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...