Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Min datter ønsker seg yogamatte til jul. Jeg kan ingenting om dette. Har søkt på nettet og prisene varierer enormt. Er det stor forskjell på billige og dyre? Får man igjen om man legger på 500,- ekstra? Den ene testen jeg fant hadde bare dyre matter. Kan noen yogadamer hjelpe meg med tips og råd? Hadde blitt veldig takknemlig! Anonymkode: f6648...e6d
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 Jeg følger gjerne denne tråden, for den matten jeg har er i ferd med å morkne opp. Har hatt den i flere år, så på tide med en ny. Om ingen svarer i morgen er det sikkert bedre å dytte på mandag igjen, for det er alltid litt stillere her inne i helgene. Anonymkode: 6cefb...4c8
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Dytter igjen. Anonymkode: f6648...e6d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 Jeg synes billige yogamatter ofte er plastaktige og glatte, og de er ikke så gode. Jeg liker bambus best, men må kjenne på friksjonen av den enkelte matten før jeg bestemmer meg... Anonymkode: 71ad6...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå