Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Har slanket meg og har egentlig ikke lyst til å gå ned så mye mer, for da blir det fort at jeg blir for tynn i ansiktet. Er normalvektig, men har ALLTID vært misfornøyd med rompe-utside lår. Har faktisk tenkt litt på å spare til fettsuging for å endelig føle meg komfortabel i bukse. Er det tull? Anonymkode: 1904b...06f
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Jeg fettsugde magen i forbindelse med at jeg måtte sy sammen magemusklene. Til sammen fjernet kirurgen 3 kg, og det syns! Fantastisk med ny mage! Hopp i det, du kommer nok ikke til å angre. Anonymkode: ae82a...977
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 Mannen har hatt slankeoperasjon og har derfor hatt mye overflødig hud, han har bla fjernet hud og fett fra innside lår og er mye mer fornøyd i dag. Klær passer, det gnisser ikke og han føler seg mer vel🙂 Anonymkode: 9f930...5bf
shewolf Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Gjør det ordentlig hvertfall. På en seriøs klinikk. Jeg gikk for smartlipo og ser heeelt ødelagt ut. 👍
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 17 timer siden, shewolf skrev: Gjør det ordentlig hvertfall. På en seriøs klinikk. Jeg gikk for smartlipo og ser heeelt ødelagt ut. 👍 Uff, det kan ikke fikses heller? Anonymkode: cdb84...aaa
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 Jeg har fettsugd lår, mage og flanker og det ble kjempebra. Gjorde det i utlandet, det var en veldig profesjonell klinikk. Anonymkode: 9b8b4...9d8
shewolf Skrevet 25. desember 2017 #7 Skrevet 25. desember 2017 På 4.12.2017 den 15.54, Anonym bruker skrev: Uff, det kan ikke fikses heller? Anonymkode: cdb84...aaa De hadde 100% fornøydhetsgaranti. Men da jeg kom tilbake og var misfornøyd fikk jeg ingen hjelp. Selvom kirurgen var enig i at jeg så fæl ut. Jeg må ta full bukplastikk for å bli bra. Så da har jeg kasta bort 40 000,- og må bruke ca 50 000,- til for å se normal ut. Så mye bedre ut før smartlipo..
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #8 Skrevet 25. desember 2017 2 timer siden, shewolf skrev: De hadde 100% fornøydhetsgaranti. Men da jeg kom tilbake og var misfornøyd fikk jeg ingen hjelp. Selvom kirurgen var enig i at jeg så fæl ut. Jeg må ta full bukplastikk for å bli bra. Så da har jeg kasta bort 40 000,- og må bruke ca 50 000,- til for å se normal ut. Så mye bedre ut før smartlipo.. Hva mente de at den fornøydhetsgarantien dekket da? Anonymkode: cdb84...aaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå