Gå til innhold

Har noen prøvd fettsuging?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har slanket meg og har egentlig ikke lyst til å gå ned så mye mer, for da blir det fort at jeg blir for tynn i ansiktet. Er normalvektig, men har ALLTID vært misfornøyd med rompe-utside lår. Har faktisk tenkt litt på å spare til fettsuging for å endelig føle meg komfortabel i bukse. 

Er det tull?

Anonymkode: 1904b...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fettsugde magen i forbindelse med at jeg måtte sy sammen magemusklene. Til sammen fjernet kirurgen 3 kg, og det syns! Fantastisk med ny mage! Hopp i det, du kommer nok ikke til å angre.

Anonymkode: ae82a...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har hatt slankeoperasjon og har derfor hatt mye overflødig hud, han har bla fjernet hud og fett fra innside lår og er mye mer fornøyd i dag. Klær passer, det gnisser ikke og han føler seg mer vel🙂

Anonymkode: 9f930...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, shewolf skrev:

Gjør det ordentlig hvertfall. På en seriøs klinikk. Jeg gikk for smartlipo og ser heeelt ødelagt ut. 👍 :(

Uff, det kan ikke fikses heller?
 

Anonymkode: cdb84...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fettsugd lår, mage og flanker og det ble kjempebra. Gjorde det i utlandet, det var en veldig profesjonell klinikk.

Anonymkode: 9b8b4...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 4.12.2017 den 15.54, Anonym bruker skrev:

Uff, det kan ikke fikses heller?
 

Anonymkode: cdb84...aaa

De hadde 100% fornøydhetsgaranti. Men da jeg kom tilbake og var misfornøyd fikk jeg ingen hjelp. Selvom kirurgen var enig i at jeg så fæl ut. Jeg må ta full bukplastikk for å bli bra. Så da har jeg kasta bort 40 000,- og må bruke ca 50 000,- til for å se normal ut. Så mye bedre ut før smartlipo.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, shewolf skrev:

De hadde 100% fornøydhetsgaranti. Men da jeg kom tilbake og var misfornøyd fikk jeg ingen hjelp. Selvom kirurgen var enig i at jeg så fæl ut. Jeg må ta full bukplastikk for å bli bra. Så da har jeg kasta bort 40 000,- og må bruke ca 50 000,- til for å se normal ut. Så mye bedre ut før smartlipo.. 

Hva mente de at den fornøydhetsgarantien dekket da?

Anonymkode: cdb84...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...