Gå til innhold

Har noen prøvd fettsuging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slanket meg og har egentlig ikke lyst til å gå ned så mye mer, for da blir det fort at jeg blir for tynn i ansiktet. Er normalvektig, men har ALLTID vært misfornøyd med rompe-utside lår. Har faktisk tenkt litt på å spare til fettsuging for å endelig føle meg komfortabel i bukse. 

Er det tull?

Anonymkode: 1904b...06f

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg fettsugde magen i forbindelse med at jeg måtte sy sammen magemusklene. Til sammen fjernet kirurgen 3 kg, og det syns! Fantastisk med ny mage! Hopp i det, du kommer nok ikke til å angre.

Anonymkode: ae82a...977

Skrevet

Mannen har hatt slankeoperasjon og har derfor hatt mye overflødig hud, han har bla fjernet hud og fett fra innside lår og er mye mer fornøyd i dag. Klær passer, det gnisser ikke og han føler seg mer vel🙂

Anonymkode: 9f930...5bf

Skrevet

Gjør det ordentlig hvertfall. På en seriøs klinikk. Jeg gikk for smartlipo og ser heeelt ødelagt ut. 👍 :(

Skrevet
17 timer siden, shewolf skrev:

Gjør det ordentlig hvertfall. På en seriøs klinikk. Jeg gikk for smartlipo og ser heeelt ødelagt ut. 👍 :(

Uff, det kan ikke fikses heller?

Anonymkode: cdb84...aaa

Skrevet

Jeg har fettsugd lår, mage og flanker og det ble kjempebra. Gjorde det i utlandet, det var en veldig profesjonell klinikk.

Anonymkode: 9b8b4...9d8

• 3 uker senere...

Annonse

Skrevet
På 4.12.2017 den 15.54, Anonym bruker skrev:

Uff, det kan ikke fikses heller?

De hadde 100% fornøydhetsgaranti. Men da jeg kom tilbake og var misfornøyd fikk jeg ingen hjelp. Selvom kirurgen var enig i at jeg så fæl ut. Jeg må ta full bukplastikk for å bli bra. Så da har jeg kasta bort 40 000,- og må bruke ca 50 000,- til for å se normal ut. Så mye bedre ut før smartlipo.. 

Skrevet
2 timer siden, shewolf skrev:

De hadde 100% fornøydhetsgaranti. Men da jeg kom tilbake og var misfornøyd fikk jeg ingen hjelp. Selvom kirurgen var enig i at jeg så fæl ut. Jeg må ta full bukplastikk for å bli bra. Så da har jeg kasta bort 40 000,- og må bruke ca 50 000,- til for å se normal ut. Så mye bedre ut før smartlipo.. 

Hva mente de at den fornøydhetsgarantien dekket da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...