Gå til innhold

Tova votter i gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du blitt glad for et par hjemmestrikkede tova votter i bursdagsgave? Eller er det en kjip gave?

Jeg har rett og slett helt glemt bort en bursdag som er i morgen. Så nå står Hem mellom to valg. Stresse ut på et kjøpesenter å kjøpe en gave i morgen. Eller gjøre ferdig et par med votter, og gi de bort i gave sammen med noe av favorittgodisen til mottakeren.

Hadde du blitt glad for å få det? Jeg er så lite klar for kjøpesenter i morgen 🙄

Anonymkode: cf72b...b34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad! Jeg strikker mye selv, og jeg hadde satt pris på tiden du har brukt og omtanken som ligger i en slik gave. Med litt sjokolade ved siden av hadde det vært helt perfekt for meg!

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad :) Kan ikke strikke selv, og setter pris på jobben som er lagt ned i det. Verdien er mye større for meg en noe "kjøpesenter kjøpt".

Til barna mine (og meg selv) har jeg to tanter som strikker plagg innimellom, og de plaggene er de fineste jeg vet om. 

Skrevet

Jeg elsker å få tova votter. Eller sokker. 

Beste gaven! 

Skrevet

Så bra 😊

jeg elsker sånne votter selv, så da er det bare å finne frem strikkepinnene her 😊

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempe glad for det! :) Jobber i barnehage så det hadde jeg absolutt fått bruk for :P

Anonymkode: 87c61...385

Skrevet

Hadde blitt utrolig glad, både fordi det er så koselig med noe hjemmelaget og fordi tova votter er både kjempefine og varme. Tommel opp!

Anonymkode: de056...943

Skrevet

Ja! 🙌

Anonymkode: 7f658...041

Skrevet

Tova votter er i ull er det ikke? Hvis det er det så hadde ikke jeg blitt glad for de, men det er fordi jeg ikke tåler ull. Hjemmestrikka votter i noe annet enn ull hadde jeg blitt veldig glad for

Anonymkode: b7d65...2ee

Skrevet

Hjemmestrikka fine votter ville jeg blitt veldig glad for.

Hjemmestrikka sokker vil jeg ikke ha, bruker uansett bare ankelsokker i hverdagen, og tynne ullsokker f.eks. Ulvang el.l. hvis jeg skal være ute. 

Anonymkode: 450dc...24d

Skrevet

Jeg hadde elsket å få slike votter!

Anonymkode: 8558a...0e6

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad, har både gitt og fått sånne før og de er kjempefine.

Anonymkode: 09ec4...0eb

Skrevet

Så hyggelig med så mye positive tilbakemeldinger 😊

Og godt er det, for nå ligger de i tørketrommelen og blir tova ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...