Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Fy søren for ett nivå det er i år, klarer ikke bestemme meg for en favoritt Anonymkode: 055e8...e2e
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Helt enig! Så mange flinke🤗 Holder en knapp på Agnes og Thomas i finalen! Anonymkode: c8dce...ca8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 Heier på.Thomas og Agnes! Kanskje aller mest Agnes som har den kanskje mest behagelige stemmen jeg har hørt noen gang, men synes hun bør utfordre seg selv ifht sangvalg neste gang. Har vært litt ensformig i det siste. Anonymkode: 2f935...c15
TinaK 1990 Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 Jeg synes det er 4 vinnere. Av erfaring fra tidligere konkurranser har det lite betydning hvem som faktisk vinner. De fire i finalen, eller de 10 siste deltagerne er allerede oppdaget og vil gjøre karriere. Hadde jeg vært plateprodusent/låtskriver ville jeg sikret med August og Abel uavhengig av hvem som vinner The Voice av de 4 siste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå