Gå til innhold

Treg samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å lufte litt frustrasjon over min trege samboer. Alt tar laaaaang tid. Få barna opp og ut døren tar fort to timer for han, stå opp og ordne seg selv tar minst 40 minutter enda han kun dusjer og kler på seg, fra jeg spør om jeg kan holde babyen vår til han faktisk gjør det tar minst 15 minutter, Toro tomatsuppe tar 30 minutter og kjøkkenet er bombet etterpå, skal han hente meg et sted 5 minutter unna er han der aldri før det har gått nærmere en time, det tar han 3 minutter å kjøre fra jobb til barnehagen, men han er der ikke før det har gått minst 20 minutter.... Dere skjønner sikkert hvor jeg vil. Dette kommer i tillegg til manglende evner til å planlegge, gjennomføre og hjelpe til med det meste. 

Nå skulle han ut døren med et av barna. Det tok en time. Ja, jeg tok tiden

Anonymkode: 68408...f97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er min og. Kanskje ikke sååå ille, men ille. Kommer alltid for sent til ting. Bruker fort en time på kveldsstell og dusj med ungen. Jeg bruker 20 min. Blir mye diskusjoner.

Anonymkode: 1c70d...919

Skrevet

Her og. Alt tar så himla lang tid. Helt utrolig.

Anonymkode: baae5...5e4

Skrevet

Sånn var eksen min. Såååå glad for at jeg slipper det tullet hans nå!

Anonymkode: 65ddf...7af

Skrevet

Høres ut som om han bruker det som en taktikk for å slippe å gjøre andre ting... og det fungerer tydeligvis også.

Anonymkode: fb584...671

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som om han bruker det som en taktikk for å slippe å gjøre andre ting... og det fungerer tydeligvis også.

Anonymkode: fb584...671

Enig. Ville begynt å be han om ting en time før jeg trenger dem gjort...

Anonymkode: 78f6b...5f0

Skrevet

Nøkkelspørsmål: Hvordan presterer mennene deres på jobb? For hvis de der er normalt kjappe og oppegående er dette åpenbart en taktikk for å slippe unna, eller en tillært hjelpesløshet på hjemmebane. 

Anonymkode: c098e...6c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...