Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 En dame skulle selge meg noe for 500 kr,men så skulle hun ikke selge likevel, og hun sa hun skulle sende tilbake pengene mine,men ikke før den 12, så da sa jeg at jeg skulle ha dem på mandag,men hun sa at hun ikke hadde penger før 12. Hva gjør jeg ? venter eller anmelder ? kommer jeg noe vei med og anmelde for 500 ? en ting har jeg lært i alle fall, aldri betalt på forskudd Anonymkode: d6789...7dd
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Meld i hvert fall i fra til lets go. Jeg ville sendt en melding om at mandag er ok, men hvis du ikke ser hun har sendt på mandag så anmelder du henne. Har du navnet hennes? Skriv i såfall "hei Anne Nordmann". Det kan stresse henne litt Anonymkode: e2fb8...b04
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 Ps...ingen smarte selgere sender uten forhåndsbetaling, så den bør du revurdere. Sjansen for å bli lurt som selger er større enn som kjøper. Du får betale for sporing fremover. Anonymkode: e2fb8...b04
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 Takk for svar.. får letsgo har fått beskjed, tror hun er kastet ut Anonymkode: d6789...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå