Gå til innhold

Han der samboeren min!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kom hjem ikveld fra jobbreise, vært borte en uke. Jeg har vært hjemme hele uken med en stk 1 åring med lungebetennelse og 1 stk 5 åring med spysyken. 1 åringen er alltid litt skeptisk når samboer kommer hjem siden han reiser så mye. Det går seg fort til men de første dagene er han litt reservert. Jeg er ganske utslitt etter en tøff uke med lite søvn, men 5 åringen er litt slapp enda og spurte om jeg kan sove med henne. Klart det sier jeg. Samboer er møkksur fordi han hadde forventet sofakos (og sikkert sengekos) etter en uke borte. For en barnslig type!! I tillegg.. 1 åringen ammes enda om natten  (takk og pris nå når han har hatt lungebetennelse) og dette begynte han med i dag; på tide å slutte, han blir for avhengig av deg, han e for stor etc. Ååååh!

Anonymkode: 4168f...512

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke blitt mye sex på ham en stund når han kommer hjem med en slik holdning.

Jeg hadde forventet en unnskyldning fra ham i morgen og en forklaring hvor han viser at han forstår han var urimelig. Og hvis ikke han kom med noe slikt hadde jeg fått ham med i parterapi.

Anonymkode: f630d...e23

Skrevet

enig at en 1åring er for stor og ammes, ellers er far ellers helt urimlig

Anonymkode: 242e8...276

Skrevet

Er en 1 åring for stor til å ammes??

Skrevet
36 minutter siden, cherry coke skrev:

Er en 1 åring for stor til å ammes??

Nei. Ikkje i mine øyner. 

Skrevet

Ikke i mine heller! Det er jo gull når de blir syke!

Mannen din er egoistisk, umoden og selvopptatt, HI.

Anonymkode: 38bfc...269

Skrevet

Hadde ikke fått sex før han hadde forstått hvor dum han var med meg. :P Og ettåringen er ikke for stor til å ammes. Nå må folk HOLDE de sære amme-aversjonene sine for seg selv. 

Anonymkode: 046f9...229

Skrevet

Han samboeren din er en dust. En skikkelig premieidiot. Det hadde ikke blitt noe sex her før han krøp bortover gulvet, kysset føttene mine og ga meg en fridag. 

Anonymkode: 48301...807

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...