GÃ¥ til innhold

Gravid tross negativ test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei😊 

Lurer på om det går ant å være gravid selv om graviditetstestene viser negativ?

Vi prøver og bli gravid og ca 3 mnd siden hadde vi samleie på eggløsning. (Tok eggløsningstester som viste positiv) 

Mensen har nå uteblitt i snart 3 mnd, har tatt en del tester som har vært negativ, har snakket med legen om dette, men hun syntes jeg burde vente litt lengere og ta en ny test, har nå ventet i over 1,5 mnd, men testen er fortsatt negativ. Tatt både clearblue å RFSU tester. har hatt en del mensenmuring, vondt i rygg og vondt i magen. Har også en del hodepine som jeg aldri har hatt så mye av før, magen min har blitt ganske så hard og har ei venninne som mener den nederste delen av magen min har vokst, men er ganske oppblåst for tiden, så kan også være det.

Har mye mer utflod en jeg pleier å ha til vanlig, og noen ganger kan det komme litt brunlig og rosa utflod. Føler puppene mine har vokst en del men er ikke spesielt hoven i de, bare litt mer følsom på brystvortene, og areola har blitt litt mørkere. Er også en del svimmel, trøtt og får hjerteklapp i ny og ne. 

Så mitt spørsmål til derre er: 

noen som har opplevd dette før og vært gravid/ikke gravid? 

Tror dere jeg kan være gravid? 

PS: tenker ikke på dette til daglig, da jeg veit dette kan gjøre så mensen blir forsein. Blir bare litt mistenksom på om jeg kanskje kan være det. 

Anonymkode: 094ab...179

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg fikk aldri positive graviditetstester i noen av sine svangerskap, hun måtte ta blodprøve hos legen for å finne ut at hun virkelig var gravid. Men hvor vanlig at det er slik og hvorfor det er sånn vet jeg ikke, men det kan åpenbart forekomme. Har du tatt blodprøver hos legen? 

Anonymkode: 1ecfa...36b

Skrevet

Nei har ikke tatt blodprøve hos legen enda, for hu vil ikke ta dette da hun ikke tror jeg kan være gravid da jeg kun får negativ... selv om jeg var gravid i starten av året men mistet, fikk kun negativ da også, men da vet jeg ikke hvor langt jeg var på vei, mn vi regnet ut sånn ca 2 mnd

Anonymkode: 094ab...179

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...