Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #26 Skrevet 2. desember 2017 Sterke smertestillende fast hver dag. Dessverre. Anonymkode: 8a2c1...b1c
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #27 Skrevet 2. desember 2017 Bruker Levaxin for stoffskiftet, antipsykotika pga. schizofreni, stemningsstabiliserende pga. stemningsforstyrrelser og en medisin for å dempe bivirkninger. Samt B-vitaminer. Anonymkode: e72ed...cae
Gemini77/ Skrevet 2. desember 2017 #28 Skrevet 2. desember 2017 Remsima-infusjon hver 8.uke, kortisonkurer 3 ganger i året på rundt 14 dager hver gang, nobligan og kanskje oppstart av methotrexat over nyttår.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #29 Skrevet 2. desember 2017 9 timer siden, Ledda skrev: Eh....betyr det at du tror at din gode helse skyldes kosttilskudd, og at kosttilskudd kan erstatte medisiner? I såfall trenger jeg forslag til kosttilskudd som kan brukes istedenfor cellegift. Snakker om å trekke konklusjoner som jeg ikke en gang har antydet. I samråd med min lege bruker jeg en god del kosttilskudd, disse gjør at jeg slipper å bruke en del medisiner jeg ellers måtte ha brukt. Anonymkode: ab609...497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå