Gå til innhold

Hva hadde du blitt mest glad for i vertinnegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på et privat julebord i morgen med full oppdekning. 

Har lyst å ta med noe annet enn blomster, men hva?

hva hadde du satt mest pris på? 

Anonymkode: e48e2...d03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også det, og har kjøpt et rødvinsglass, oppi der har jeg lagt julete, sjokolade, julegodt og juleklubbe.. Fikk cellofan i butikken og pyntet det, og skrev kort! Og kjøpt ei god rødvin ved siden av, og lagt det i en fin julepose:)

Tror du bør tenke på hva hun liker f.eks. Hun her er veldig glad i vin og sjokolade:)

Skrevet

Gavekort på rema 1000

Anonymkode: b2f35...89b

Skrevet

God olivenolje, te, sjokolade, vin eller portvin. 

Anonymkode: b062a...817

Skrevet

Noe spiselig, som man sjeldent kjøper seg selv. Olivelolje, krydder, julegodt osv. Eller en flaske rødvin😊

Anonymkode: a09ad...6e4

Skrevet

Noe spiselig eller drikkelig.

Skrevet

Vin!!!

Blomster er hyggelig, men litt stress fordi de skal skjæres og settes i vann akkurat i det øyeblikket jeg som vertinne er mest opptatt og stresset. 

Anonymkode: 9cbc7...0cc

Skrevet

Blomster uten tvil. 

Anonymkode: 3d917...09f

Skrevet

Gjerne vin eller sjokolade 😊 

Anonymkode: e2e9e...d75

Skrevet

Jeg kjøpte en gang en stor Viktorinox kniv. (Halv pris. I utgangspunktet en dyr, flott kniv). Mannen i huset ble rett rørt over gaven, faktisk ☺️

Anonymkode: 28faf...7db

Skrevet (endret)

Vin, sjokolade, god lakris, blomster, god olivenolje etc

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Jeg ville elsket å få blomster for det får jeg ellers aldri!

Anonymkode: 6701d...a0c

Skrevet

Noe fra Oliviers eller f.eks en azalea med krukke.

Anonymkode: b8a8d...8ec

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for roser, eller annen blomst. Ikke så ofte jeg får det.... Ellers hadde jeg blitt glad for litt eksklusiv sjokolade. :-) 

Anonymkode: f1fb6...c93

Skrevet

Noe som kan spises opp, drikkes opp, brukes opp og/eler noe som du vet verten/vertinnen setter pris på :)

Skrevet

Vin, vin og atter vin. 

Anonymkode: fe459...a83

Skrevet

Vin, sjokolade, blomster, lys, servietter☺

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blomster uten tvil. 

Anonymkode: 3d917...09f

Jeg vil IKKE ha blomster... Man må styre med å kutte, rense, finne vase osv. midt oppi velkomst av gjester og matlaging. Men f.eks en orkidé eller noe som ikke krever umiddelbar pleie. :-) 

Jeg vil heller ikke ha vin, det drikker jeg ikke, og er ganske lei av at alle gir det uansett! Jeg gjør ofte venner en tjeneste ved å bake for dem (min hobby), så gir de meg vin - som mannen min drikker... 

Ja, jeg er litt sær!

En pose god kaffe synes jeg er fint, en fin håndkrem, god sjokolade. 

Anonymkode: aef33...5eb

Skrevet

Sjokolade, lakris eller blomster. Ikke vin, jeg drikker ikke vin og blir derfor slett ikke glad for å få det.

Skrevet

Julekaffe, litt eksklusiv sjokolade, kortreist mat (spekepølse, marmelade, eplemost eller hva som helt egentlig)

Anonymkode: 2eb67...cf0

Skrevet

Her er vi ulike. Jeg liker ikke sjokolade og drikker ytterst sjelden vin. Blomster er pes når man har det travelt.

Jeg hadde blitt glad for te, et fint kjøkkenhåndkle, god olivenolje, god balsamicoeddik eller god spekeskinke og sikkert andre ting også:)

Det er med andre ord helt avhengig av person. Jeg hadde uansett satt pris på omtanken bak gaven:)

Anonymkode: ee5a9...484

Skrevet

Vin!! Eller sjokolade, helst Lindt. Mmm!

Skrevet

Rødvin på høst/vinter og hvitvin vår/sommer. Jeg er enkel sådan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...