Gå til innhold

Hvordan fant du ut at mannen hadde vært utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde dere det i forkant? Hvordan oppdaget du det? Hvordan gikk det med forholdet? 

Anonymkode: 65880...3d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han endret adferd. Var bare sur, snakket til meg med forakt i stemmen osv. Jeg sjekket mobilen hans, og fant ut at han hadde fått et barn for noen mnd siden. Konfronterte han og kastet han ut.

Jeg har nå bodd alene noen mnd og storkoser meg. Dater og lever livet slik jeg vil 😊

Anonymkode: 16627...a11

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han endret adferd. Var bare sur, snakket til meg med forakt i stemmen osv. Jeg sjekket mobilen hans, og fant ut at han hadde fått et barn for noen mnd siden. Konfronterte han og kastet han ut.

Jeg har nå bodd alene noen mnd og storkoser meg. Dater og lever livet slik jeg vil 😊

Anonymkode: 16627...a11

Å fy f... for en kukk. : D folk opplever mye fælt: ( stakkars deg..godt du kom deg vekk

Skrevet

Jeg la merke til at han plutselig hadde veldig mye kontakt med en «gammel venninne». Etterhvert ble det påfallende, jeg tok det opp gang på gang,han nektet, jeg sa at jeg ikke likte det og at jeg ikke skjønte hvorfor han måtte ha så mye kontakt med noen når jeg ble utrygg av det. Han vred det til å bli mitt problem, «stoler du ikke på meg?», «jeg har kontakt med hvem jeg vil» og så videre. Jeg visste det egentlig, men klarte ikke å gå uten ordentlig bevis. Heldigvis var det folk rundt som fikk vite det og fortalte meg. Han nektet fortsatt, lagde de verste røverhistorier om alt mulig, og ringte til og med til elskerinna mens jeg hørte på, for å «bevise» at dette ikke var noe. Heldigvis fikk jeg bevis til slutt og klarte å gå. 

I dag er jeg takknemlig for utroskapen, han var nemlig voldelig og hadde psykopatiske trekk, men det var utroskapen som fikk meg ut av det, som hjalp meg til å gå. 

Anonymkode: 411ea...fe4

Skrevet

Jeg ble tipset om det.

Han var næsten aldri hjemme - men jeg stolte på ham.

Jeg trodde egentlig ikke på tipset, men jeg måtte bare sjekke det for å slippe å tenke mere på det. Og bingo!

Det viste seg at han hadde løyet mye for meg igjennom lang tid. Jeg ba ham flytte ut. 

Anonymkode: eaf7c...2b3

Skrevet

Jeg fikk en dårlig magefølelse egentlig.. han var unnvikende mot meg. Skreiv mye på telefonen vendt vekk fra meg eller når jeg ikke var ved han. 

En gang la han igjen ipad på sofaen, dro på fest og chattet på facebook fra mobilen der. Idiot. Jeg så jo alt de skreiv.. 

Han holdt på i 2 år.. selvom jeg fant ut av det gang på gang og ba han om å stoppe. Etter 2 år var jeg så tom og følte meg så latterliggjort at jeg måtte gå. Selvom vi hadde barn.. hadde ALDRI trodd at han var typen til sånt. 

Skrevet

Jeg var på helgetur med en venninne. Når jeg kom hjem på søndagen var det 2 vinglass i oppvaskmaskinen - og lange lyse hår i senga..han nekta, men det kom fort for en dag. Drittsekk!

Anonymkode: f3ae0...c9d

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var på helgetur med en venninne. Når jeg kom hjem på søndagen var det 2 vinglass i oppvaskmaskinen - og lange lyse hår i senga..han nekta, men det kom fort for en dag. Drittsekk!

Høres ut som en mindre begavet fyr. Han har ihvertfall ikke hørt om "logiske slutninger"....

Anonymkode: 43218...b3b

Skrevet

Han skulle på jobbreise. Men ble observert tilfeldig av en felles venn av oss på Gardermoen med ei blond ung jente. De hadde drukket øl og holdt hender på en av barene der. Da han kom hjem ble det oppvask og det viste seg at han hadde tatt med seg denne dama på langweekend til Barcelona. Forholdet hadde vart i 6 mnd. Dette er mange år siden, og det svir enda når jeg tenker på det.

Skrevet
12 timer siden, cherry coke skrev:

Han skulle på jobbreise. Men ble observert tilfeldig av en felles venn av oss på Gardermoen med ei blond ung jente. De hadde drukket øl og holdt hender på en av barene der. Da han kom hjem ble det oppvask og det viste seg at han hadde tatt med seg denne dama på langweekend til Barcelona. Forholdet hadde vart i 6 mnd. Dette er mange år siden, og det svir enda når jeg tenker på det.

Uff. Dårlig fyr. Dårlig gjort. Tenker det er bra han er vekk

Anonymkode: c8461...fad

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som en mindre begavet fyr. Han har ihvertfall ikke hørt om "logiske slutninger"....

Anonymkode: 43218...b3b

Tror han bare ga f..kom som lyn fra klar himmel etter åtte år.

Skrevet

Jeg hadde en dårlig følelse. Spurte han og han bekreftet. Ba ham flytte ut. Han flyttet rett inn til den andre.

Anonymkode: cd949...b73

Skrevet

Er my drittsekker : 0 hjelpe seg.. jeg opplevde en gang at han jeg var sammen med tok meg med til hun han hadde møtt på nettet.. jeg satt i bilen å ventet vi skulle på ferie.. der sto han i butikken å klina med en annen dame.. i dag er jeg sjeleglad for at han oppførte seg sånn.. for da ble jeg kvitt han.. har opplevd utroslakap med mange.. de fleste jeg har vært sammen med. Har i dag verdens beste kjæreste.. men har blitt veldig sjalu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...