Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Bare for å ha sagt det - jeg er virkelig ingen fan av artikkelforfatter Kjetil Rolness. Men her treffer han blink så til de grader! Selv er jeg ikke glad i masse stæsj og pynt ellers i året. Men til jul, da skal det pyntes!!! 😊 http://www.dagbladet.no/kultur/de-som-ikke-pynter-til-jul/60194086 Anonymkode: 7c922...9bf
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Haha, spot on! Ler meg ihjel av dei som trur at ei grein eller en kvist er et juletre. Og har lært at det er ingen vits å kjøpe interiørblader før jul. Anonymkode: b8d3a...7de
Himmel og hav Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 For en som meg, som synes "mye er bra men enda mer er bedre" når det kommer til julepynt, så hadde jeg antagelig grått meg gjennom jula i et helhvitt hus med en konglegrein. Rolness treffer spiker'n på hodet
sug lut Skrevet 1. desember 2017 #5 Skrevet 1. desember 2017 Denne var jo fortreffelig lesning! Stussligjula er og blir stusslig, keiseren er og blir naken.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #6 Skrevet 1. desember 2017 Så godt å høre at jeg ikke er alene😊 skal være nisser og mye rødt i jula,minimalistisk kan de gå resten av året. Anonymkode: dda8c...83f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #7 Skrevet 1. desember 2017 Dette var så spot on. De er minimalt inspirerende disse reportasjene... Tenkte akkurat samme tanke når jeg bladde gjennom bonytt og rom123 her om dagen. Det var ikke mye koselig eller i nærheten av julestemning på noen av bildene Anonymkode: 98e2b...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå