Gå til innhold

Hvilken doppler har du brukt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er den god til å finne hjertelyd ganske tidlig? 

Det haster litt med å få tak i en, men jeg finner omtrent bare tråder fra 2007-2010 når jeg googler... 

Anonymkode: d9cc6...01a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 

Anonymkode: d9cc6...01a

Skrevet

Angelsound. Funker helt greit.

Anonymkode: d1c34...5c8

Skrevet

Jeg har Caremaxx eller noe! Den funker bra den altså :)

Skrevet

Har angel sound men har enda ikke funnet hjerte. Er i min 10 uke så kanskje litt tidlig enda.

Anonymkode: c130a...e85

Skrevet

Er det ikke vanskelig når doppleren er helt flat? Kanskje lettere med en probe? 

Hi

Anonymkode: d9cc6...01a

Skrevet

Angelsound, hørte hjertelyden fra uke 10-11 før den ble borte noen uker. 

 

Anonymkode: b856c...595

Gjest Bustebuste
Skrevet

angelsound brukte jeg. Fant hjertelyd i uke 10, brukte aldri noe gele eller andre midler for å bruke den heller

Skrevet

Hadde en fra Luvion i siste svangerskap. Fant hjertelyd i uke 9 med den.

Anonymkode: 812c6...42c

Skrevet

Angelsound brukte vi. Kjøpte ikke gel, brukte bare babyolje. Den ble kjøpt brukt. Nå kjøpte jeg ikke den før i uke 12 da, og prøvde den ikke før i uke 13. Vi ville ikke bli engstelige om vi fant lyd. Men jordmor fant heller ikke lyd i den uken og når vi da kom hjem fra den kontrollen fant vi lyd likevel med en gang. Litt upraktisk med flat om du har endel løshud som jeg hadde på magen. Men fikk strukket og trykket og den fungerte altså fint svangerskapet gjennom😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...