Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Jeg har tatt to, begge har vist positiv slik jeg forstår det. Eller? Anonymkode: a0a8a...9cd
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Det er ikke skygge, det er veldig tydelig gravidstrek! gratulerer Anonymkode: 07373...898
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Den der er positiv. Gratulerer 😊
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Men kan noen forklare hva en skyggestrek er? Skjønner ikke det jeg... Anonymkode: a0a8a...9cd
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #5 Skrevet 1. desember 2017 Søk clearblue skyggestrek på googlebilder Anonymkode: c7e6a...7aa
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #6 Skrevet 1. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men kan noen forklare hva en skyggestrek er? Skjønner ikke det jeg... Anonymkode: a0a8a...9cd Det er en svak, svaaak strek i testområdet uten farge, den er som regel grå. Gratulerer så mye med graviditeten Anonymkode: 32962...a4a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #7 Skrevet 1. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men kan noen forklare hva en skyggestrek er? Skjønner ikke det jeg... Anonymkode: a0a8a...9cd En skyggestrek har ikke farge. Når testen er positiv får streken en farge, på denne testen blir den rød, på andre blå. Men noen ganger når man tisser på en test og den blir våt ser man antydning til der streken skulle vært om den ble positiv, men den er uten farge. Altså en grå skygge som har blitt synlig, men ikke fått den fargen den skulle ha for den har ikke reagert kjemisk med graviditetshormonene. Den grå skyggestreken der hadde blitt rød om du hadde vært gravid..... Testen du viser har jo tydelig fått farge og er positiv, selv om fargen er litt svakere enn på kontrollstreken Anonymkode: 26f32...c8b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #8 Skrevet 1. desember 2017 Takk for svar😊 Anonymkode: a0a8a...9cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå