Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Har du tatt det? Hvor lenge hadde du blodig eller misfarget utflod etterpå? Legen sa ingenting om hvor lenge det er vanlig å blø, men nå er jeg på fjerde døgnet og har fortsatt blodspor i truseinnlegget og lurer på om det er å forvente. Anonymkode: ebc37...862
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Har du tatt fra innsiden av livmor, altså hystoskopi med prøve? Jeg har tatt hystoskopi, men en vevsprøve, blødde smått i litt over en uke. Så lenge du ikke har feber eller blødningen tiltar er det helt normalt. Men om du er usikker eller bekymret tar du en telefon til legen og forhører deg. Anonymkode: 208d9...b30
Mamma_til_2 Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Jeg tok det sist jeg var på gu, det tok noen dager, men så lenge du er i fin almentilstand eller ikke starter og blø mer sp se det an.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Har gjort det to ganger. Blødde 3-4 dager Anonymkode: eb7ce...2e1
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #5 Skrevet 1. desember 2017 Blødde litt en uke Anonymkode: 0f0d4...334
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #6 Skrevet 1. desember 2017 Ok. Ser at det har avtatt en del nå, så da går jeg ut fra at forløpet var helt normalt. Så greit å ha noen å spørre! Ikke hystoskopi, forøvrig. Jeg fikk mer assosiasjoner til strikkepinneaborter i gamle dager, og om jeg aldri trenger å gjøre det igjen, så er det helt greit! Anonymkode: ebc37...862
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #7 Skrevet 1. desember 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok. Ser at det har avtatt en del nå, så da går jeg ut fra at forløpet var helt normalt. Så greit å ha noen å spørre! Ikke hystoskopi, forøvrig. Jeg fikk mer assosiasjoner til strikkepinneaborter i gamle dager, og om jeg aldri trenger å gjøre det igjen, så er det helt greit! Anonymkode: ebc37...862 Hvorfor dette behovet for å nevne barnedrap? Anonymkode: e23f0...2e1
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #8 Skrevet 1. desember 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor dette behovet for å nevne barnedrap? Anonymkode: e23f0...2e1 Ikke noe behov, bare en assosiasjon etter å ha fått kjørt en lang, pinne inn i det innerste mens jeg skar tenner av smerte. Hvorfor dette behovet for å gå inn i denne tråden og skrive denne kommentaren? Anonymkode: ebc37...862
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå