Gå til innhold

Celleprøve fra innsiden av livmor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tatt det? Hvor lenge hadde du blodig eller misfarget utflod etterpå? Legen sa ingenting om hvor lenge det er vanlig å blø, men nå er jeg på fjerde døgnet og har fortsatt blodspor i truseinnlegget og lurer på om det er å forvente. 

Anonymkode: ebc37...862

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt fra innsiden av livmor, altså hystoskopi med prøve?

Jeg har tatt hystoskopi, men en vevsprøve, blødde smått i litt over en uke. Så lenge du ikke har feber eller blødningen tiltar er det helt normalt. Men om du er usikker eller bekymret tar du en telefon til legen og forhører deg. :)

Anonymkode: 208d9...b30

Skrevet

Jeg tok det sist jeg var på gu, det tok noen dager, men så lenge du er i fin almentilstand eller ikke starter og blø mer sp se det an.

Skrevet

Har gjort det to ganger. Blødde 3-4 dager

Anonymkode: eb7ce...2e1

Skrevet

Blødde litt en uke

Anonymkode: 0f0d4...334

Skrevet

Ok. Ser at det har avtatt en del nå, så da går jeg ut fra at forløpet var helt normalt. Så greit å ha noen å spørre!

Ikke hystoskopi, forøvrig. Jeg fikk mer assosiasjoner til strikkepinneaborter i gamle dager, og om jeg aldri trenger å gjøre det igjen, så er det helt greit!

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok. Ser at det har avtatt en del nå, så da går jeg ut fra at forløpet var helt normalt. Så greit å ha noen å spørre!

Ikke hystoskopi, forøvrig. Jeg fikk mer assosiasjoner til strikkepinneaborter i gamle dager, og om jeg aldri trenger å gjøre det igjen, så er det helt greit!

Hvorfor dette behovet for å nevne barnedrap? 

Anonymkode: e23f0...2e1

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor dette behovet for å nevne barnedrap? 

Anonymkode: e23f0...2e1

Ikke noe behov, bare en assosiasjon etter å ha fått kjørt en lang, pinne inn i det innerste mens jeg skar tenner av smerte. Hvorfor dette behovet for å gå inn i denne tråden og skrive denne kommentaren? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...