Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Vi venter på at rampenissen skal komme i natt. 9-åringen er fryktelig spent på dette. Trodde egentlig hun ikke trodde på nissen lenger, men hun er mer spent enn 4 og 9-åringen. Vanlig? 😅 Anonymkode: 84ef0...776
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Her har snart 5 åringen sluttet å tro,men vi har aldri gjort en stor deal utav nissen heller Anonymkode: f42c7...194
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 Tror eldste skjønte det rundt 5 år. Anonymkode: 6caa0...ef3
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #4 Skrevet 30. november 2017 Min har akkurat blitt syv, og nå tror han ikke på nissen lenger. Syns det er litt synd jeg, hele den magien blir vorten så tidlig. Greit at han ikke trodde på det like lenge som meg, da. Det var pinlig lenge 😂 (trodde på tannfeen og nissen til jeg var bikket tolv! Var noen pinlige samtaler som måtte til med de jeg gikk i klasse med før jeg forstod at det ikke var sant..mamma gjorde en veldig stor greie ut av spesielt tannfeen. Hun la glitter fra vinduskarmen og bort til glasset med tannen og laget bittesmå fotspor i det 😜) Anonymkode: 5f2ae...98c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #5 Skrevet 30. november 2017 10 åringen min sa at det er mange ting man ikke vet om finnes, tannfeen, gud og julenissen, ingen vet om de egentlig finnes.... Anonymkode: 46d48...f31
Evablaum Skrevet 30. november 2017 #6 Skrevet 30. november 2017 Min som blir 4 lille juleaften sa i går at han vet at julenissen ikke finnes. «Men vi må late som...» 😂😂😂 finingen min
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #7 Skrevet 30. november 2017 Min 6-åring tror fult og helt på nissen. Han forstår at noen kler seg ut. Han virkelig ønsker å få et besøk av den ekte nissen. Han er så søt. Jeg vil ikke bryte magien enda. Etgerhvert bør de vite sannheten. Anonymkode: b67b1...fbf
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #8 Skrevet 30. november 2017 Min 7-åring har begynt å ta noen hint, men så tviholder han enda på magien. Jeg kjører fullt og helt på nissen jeg! Det er jo magien med å tro som er fantastisk når man er barn. Vi merket at han begynte å bli skeptisk allerede for et par år siden, men i fjor introduserte vi rampenissen i desember. Og DET gleder han seg helt enormt til og hååååper de kommer i år også. En ny måte åla magien vare hjelm adventen❤️ Han skjønner jo at det ikke er den ekte nissen som har vært her på julaften (bestefar i dårlig kostyme😂) eller som kommer på juletrefest. Men han tror at nissen bor på Nordpolen og han skriver brev til nissen. Det skal han få gjøre så lenge han vil, og når han egentlig blir for gammel så skal han få gjøre det likevel forbi være med på moroa sammen med lillebror. Anonymkode: b9f46...fb2
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #9 Skrevet 30. november 2017 Min 10-åring vet egentlig at nisser ikke finnes. Eller, hun tror egentlig ikke de finnes, men så er hun ikke helt sikker.... I fjor trodde lillebroren på 7 på nissen i starten - men så fikk han høre av venner at det ikke stemte, så da begynte han å tvile. Regner vel med at han ikke tror lengre. Men vi holder på tradisjonen likevel. Det er jo moro! 😁 Anonymkode: 500ab...f2c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #10 Skrevet 30. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi venter på at rampenissen skal komme i natt. 9-åringen er fryktelig spent på dette. Trodde egentlig hun ikke trodde på nissen lenger, men hun er mer spent enn 4 og 9-åringen. Vanlig? 😅 Anonymkode: 84ef0...776 Nei, ikke så veldig vanlig. Jeg slutta å tro på det da jeg var 3 år, dvs jeg rakk vel egentlig ikke å tro på det. Så en som kledde seg ut som julenissen Anonymkode: 61ad6...f18
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #11 Skrevet 30. november 2017 Jeg tror fortsatt på nissen og jeg er 36! Anonymkode: b0220...788
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #12 Skrevet 30. november 2017 Eldste sluttet å tro på nissen rundt 4-5 års alder. Anonymkode: e2279...398
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #13 Skrevet 30. november 2017 Min fireåring fikk møte nissen i går på en avslutning. Etterpå sa han: "men det var bare en mann som hadde kledd seg ut". Anonymkode: f6d22...28a
Evablaum Skrevet 30. november 2017 #14 Skrevet 30. november 2017 Ingen har da klart å bevise at julenissen ikke finnes...? Elsker jul, julenisse, julegrøt og nå; Rampenisse!!! Hurra for å ha fått barn og å ha fått julegleden tilbake igjen! Magisk 🎅🏽
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #15 Skrevet 30. november 2017 Min 8 åring begynte å tvile, men jeg klarte å overbevise han om at julenissen finnes👏🏽Men er nok siste året han tror at nissen finnes på ekte. Anonymkode: f24de...9d5
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #16 Skrevet 30. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Min 8 åring begynte å tvile, men jeg klarte å overbevise han om at julenissen finnes👏🏽Men er nok siste året han tror at nissen finnes på ekte. Anonymkode: f24de...9d5 Jeg ser du har mørke hender. Er dere mørke i huden? Anonymkode: 596fc...5e3
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #17 Skrevet 30. november 2017 Her tror 12-åringen fortsatt på nissen og tannfeen 😳 Anonymkode: e9dd1...aa9
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #18 Skrevet 1. desember 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Min 8 åring begynte å tvile, men jeg klarte å overbevise han om at julenissen finnes👏🏽Men er nok siste året han tror at nissen finnes på ekte. Anonymkode: f24de...9d5 Hvorfor overbevise en så stor gutt? Så når han har stått imot klassekompiser som ler av han og insistert at mamma lyver aldri og nissen finnes, så skal du fortelle neste år at det bare var tull likevel? Så sveket og tåpelig han må føle seg da Anonymkode: f42c7...194
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #19 Skrevet 1. desember 2017 Min 6åring tror helt og holdent på både nissen, påskeharen og tannfeen. Og sikkert flere andre ting. Hun kommer nok til å tro på disse tingene til hun blir voksen. 3åringen er en helt annen type, og der tror jeg nok troen aldri kommer til å komme skikkelig. Anonymkode: bc9a6...9a0
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #20 Skrevet 1. desember 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor overbevise en så stor gutt? Så når han har stått imot klassekompiser som ler av han og insistert at mamma lyver aldri og nissen finnes, så skal du fortelle neste år at det bare var tull likevel? Så sveket og tåpelig han må føle seg da Anonymkode: f42c7...194 Slapp helt av, flere av klassekameratene tror på nissen. Hadde en gjeng her i går (5 av guttene i klassen) og de satt å skrev brev til nissen om hva de ønsket seg. Anonymkode: f24de...9d5
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #21 Skrevet 1. desember 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser du har mørke hender. Er dere mørke i huden? Anonymkode: 596fc...5e3 Hehe, det var jo også en ting å spørre om. Neida, vi er hvite. Men synes de hvite emojiene er så fargeløse og hvite så da bruker jeg de med litt farge på😜👍🏽 Anonymkode: f24de...9d5
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #22 Skrevet 1. desember 2017 Min andreklassing tror på nissen. Vi fortalte om "hjelpenissene" for noen år siden: de som kler seg ut som nisser og hjelper julenissen. Han håper den ekte nissen kommer i år, for det er 5 år siden sist. Anonymkode: d19bb...365
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå