Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Jeg er så lei av det. Er irriterende at han alltid hele tiden bare sitter der i sofaen med enten mobiltelefon eller dataen eller begge deler samtidig. Han har blitt en slave av det, men vil ikke innse det selv. Har sagt fra flere ganger at jeg synes det blir altfor mye, at det er alt han bryr seg om. I tillegg er det det at han også er dårlig eksempel for barna som begynner å bli så gamle at de legger merke til det og kommenterer det at pappa sitter med dataen og mobilen hele tiden. Men fortsatt bryr han seg ikke. Det er hjem fra jobb, sette seg i sofaen med dataen eller mobilen og bli sittende der mer eller mindre til leggetid. Hvis vi skal se noe på tv sammen så klarer han heller ikke da og legge bort mobilen og han spiller noen ganger også på dataen mens vi skal se en serie sammen på tv. Er det håp om å få han til å endre seg? Han er 34 år. Anonymkode: 81a57...473
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Slik er det her og. Kan ikke tisse uten tlf engang. Håper vi får råd her! Anonymkode: 8ad13...8fe
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 Har samme problem bare mindre skala Anonymkode: 49136...d49
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #4 Skrevet 30. november 2017 Bidrar han med sin del av oppgaver og ansvar for hjem og barn? Jeg tror jeg hadde ringt familievernkontoret i morgen og fått en dato for time, og så hadde jeg sendt mannen en sms fra sofaen når han var på dataen eller mobilen: "Hadde jeg ønsket å leve livet mitt med en mann som brukte all sin tid på pc/mobil hadde jeg giftet meg med en datanerd. Jeg har forsøkt å snakke med deg mange ganger, men du tar meg ikke på alvor, derfor sender jeg deg en sms for å være sikker på at du får med deg det jeg sier. Vi har fått time til parterapi på familievernkontoret dato/klokkeslett, og hvis du ønsker at vi skal beholde familien vår samlet og beholde vårt forhold så blir du med dit da". Anonymkode: abd88...615
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #5 Skrevet 30. november 2017 Jeg kjøpte en boks med plass til mobiltelefoner. Oppmuntrer mannen og ungene til å legge telefonene oppi der og da får vi en hyggelig kveld sammen 😊 ikke hver kveld jeg maser om dette men innimellom og da møter jeg mer velvilje. Ikke lov å kikke på tlf med mindre den ringer eller det kommer en sms. Heldigvis ikke så ofte det skjer da de fleste i hus her kommuniserer over nettet. Og internett skal være skrudd av. Anonymkode: 37579...84f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå