Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Why? https://gladehjem.wordpress.com/ Anonymkode: a5bbc...e93
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Tja, har problemer med å telle? Akter å tenne et lys på nyttårsaften også? Sannelig ikke godt å vite. Anonymkode: 8e956...f4f
It's all about me Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Den adventsstaken der er jo livsfarlig. Så mye høyt grønt, helt tettpakket fat og lysene står altfor tett slik at de kommer til å kollapse.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Eneste jeg kan tenke meg til er at det er for å vise støtte Kirkens Nødhjelp sin aksjon "La flere fylle fem". I videoen som Kirkens Nødhjelp har lagt ut på Youtube med Helene Bøksle og sangen "Tenn lys", synger hun et femte vers og de tenner et femte lys. Anonymkode: b8ced...072
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #5 Skrevet 1. desember 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eneste jeg kan tenke meg til er at det er for å vise støtte Kirkens Nødhjelp sin aksjon "La flere fylle fem". I videoen som Kirkens Nødhjelp har lagt ut på Youtube med Helene Bøksle og sangen "Tenn lys", synger hun et femte vers og de tenner et femte lys. Anonymkode: b8ced...072 Haha, neppe Anonymkode: 5ee4d...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå