Gå til innhold

5 lys i adventsstaken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, har problemer med å telle?

Akter å tenne et lys på nyttårsaften også? 

Sannelig ikke godt å vite.

Anonymkode: 8e956...f4f

Skrevet

Den adventsstaken der er jo livsfarlig.

Så mye høyt grønt, helt tettpakket fat og lysene står altfor tett slik at de kommer til å kollapse.

Skrevet

Eneste jeg kan tenke meg til er at det er for å vise støtte Kirkens Nødhjelp sin aksjon "La flere fylle fem". I videoen som Kirkens Nødhjelp har lagt ut på Youtube med Helene Bøksle og sangen "Tenn lys", synger hun et femte vers og de tenner et femte lys. 

 

Anonymkode: b8ced...072

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eneste jeg kan tenke meg til er at det er for å vise støtte Kirkens Nødhjelp sin aksjon "La flere fylle fem". I videoen som Kirkens Nødhjelp har lagt ut på Youtube med Helene Bøksle og sangen "Tenn lys", synger hun et femte vers og de tenner et femte lys. 

 

Anonymkode: b8ced...072

Haha, neppe

Anonymkode: 5ee4d...273

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...