Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #26 Skrevet 30. november 2017 Jeg synes at de lukter lik (altså som i kadaver) faktisk! Kunne aldri ha ramlet meg inn å bruke disse. De er grusomme. Så jeg er helt enig med trådstarter. Folk velger selv, men de skal vite at andre lukter de også.. Anonymkode: 09b37...700
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #27 Skrevet 30. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Always tror jeg... Og, jeg lover deg, du kjenner lukten selv!! Så hvis du hadde kjøpt parfymerte bind, hadde du kjent det!! Anonymkode: 3c256...323 Ok. Kjøper kun Libresse så kanskje derfor jeg aldri har merket det. Pleier også å være superrask når jeg hiver bind i handlevogna. Flaut å stå i den hylla å lure 😆 Anonymkode: 6dbe5...ab9
soleia Skrevet 30. november 2017 #28 Skrevet 30. november 2017 Kjøpte slike allways truseinnlegg ved ein feiltagelse, og skjønte ikkje kvifor eg byrja å lukte som avløpet frå ein kjemikaliefabrikk der nede. Tok eit par dagar før eg oppdaga samanhengen, for noko så fjernt trudde eg ikkje nokon ville komme på. - og då burde dei iallefall velje ei lukt som var litt betre. No forsikrar eg meg alltid at eg ikkje skal gjere same tabben om att, så om dei har fjerna styggedommen frå hyllene er det fint.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #29 Skrevet 30. november 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes at de lukter lik (altså som i kadaver) faktisk! Kunne aldri ha ramlet meg inn å bruke disse. De er grusomme. Så jeg er helt enig med trådstarter. Folk velger selv, men de skal vite at andre lukter de også.. Anonymkode: 09b37...700 Jeg svarte tidligere at det lukter råttent, men du har helt rett, den lukten som kommer er faktisk ganske nær liklukt. Anonymkode: 1cd30...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå