Gå til innhold

Graviditetstester som er utgått på dato...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når de er gått ut på dato for noen måneder siden, er sannsynligheten for at de viser feil resultat stor?

 

Tok to strimmeltester i går kveld, og en CB i morges og alle viser svak positiv innen 3 minutter. Men oppdaget at de var utgått på dato etterpå så da er det kanskje feil resultat også? 🤔

 

IKM er om 4 dager, og sist jeg var gravid fikk jeg positive tester allerede 6 dager før IKM. 

72865559-13BC-4E04-ACDD-043F192A5FBF.jpeg

Anonymkode: 31ef2...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På meg virker det rart om se skal bli positive fortere dersom  se er gått ut på dato, ville heller trodd det var omvendt, at de ikke var så følsom lengre.

Tror du er gravid. 😀Ta en ny fersk test i morgen, så vet du hva svaret er.

Jeg hadde så mange symptomer at jeg ikke hadde behov for å teste for å vite det.

Anonymkode: 71cd6...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dato er for at det er lovgitt. Masse varer som ein må ha dato for at det er lovgitt. Sjølv om den holder seg godt lengre.

 

Du er gravid. HURRA

Anonymkode: d701f...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan ikke være en skyggestrek da, hvis dere ser på bildet? Husker ikke fra sist gang hvor sterk streken var jeg 🙈

Har ingen symptomer på graviditet, men det hadde jeg vel ikke sist heller tror jeg før i uke 6-7. 

 

Anonymkode: 31ef2...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det kan ikke være en skyggestrek da, hvis dere ser på bildet? Husker ikke fra sist gang hvor sterk streken var jeg 🙈

Har ingen symptomer på graviditet, men det hadde jeg vel ikke sist heller tror jeg før i uke 6-7. 

 

Anonymkode: 31ef2...17b

Langt ifra skygge. En tydelig fin blå strek :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når de er gått ut på dato for noen måneder siden, er sannsynligheten for at de viser feil resultat stor?

 

Tok to strimmeltester i går kveld, og en CB i morges og alle viser svak positiv innen 3 minutter. Men oppdaget at de var utgått på dato etterpå så da er det kanskje feil resultat også? 🤔

 

IKM er om 4 dager, og sist jeg var gravid fikk jeg positive tester allerede 6 dager før IKM. 

72865559-13BC-4E04-ACDD-043F192A5FBF.jpeg

Anonymkode: 31ef2...17b

Kan ikkje sammenligne med fårge pga ingen ting er likt.

Anonymkode: d701f...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan ikkje sammenligne med fårge pga ingen ting er likt.

Anonymkode: d701f...97a

 

Neida det er jeg klar over, jeg bare sikta til at jeg har fått positive tester lenge før IKM før så mente den ikke nødvendigvis viste feil selv om jeg testet flere dager før IKM 🙂

Anonymkode: 31ef2...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tolket de som positive!! Gratulerer! Også hadde jeg kjøpt en ny som ikke var utgått på dato som jeg tok om et par dager for å være 100% sikker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny strimmeltest nå på morgenurin men den har jo absolutt ikke blitt noe sterkere siden i går eller onsdagskveld.. det burde den vel blitt? 🤔

 

Så da tror jeg nok ikke dette går riktig vei 😕

30832C32-CF9A-4F13-9CB4-D17CC6A69D67.jpeg

Anonymkode: 31ef2...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tok en ny strimmeltest nå på morgenurin men den har jo absolutt ikke blitt noe sterkere siden i går eller onsdagskveld.. det burde den vel blitt? 🤔

 

Så da tror jeg nok ikke dette går riktig vei 😕

30832C32-CF9A-4F13-9CB4-D17CC6A69D67.jpeg

Anonymkode: 31ef2...17b

Den ser da positiv ut :hjerter: Jeg ville ha ventet noen dager til. Hos meg slo ikke testen ut før 6 dager etter ikm, da jeg hadde veldig lavt HCG Nivå. så det trenger jo ikke bety at du ikke er gravid, men bare at du testet litt for tidlig. Så lenge du ikke har fått mensen så er det håp:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...