Gå til innhold

Tror jeg er gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn på 16mnd..... vi prøver ikke å få barn og har konsekvent brukt kondom de siste månedene. Hadde hormonspiral som ble støtt ut og ikke byttet ut den med noen ny. Jeg har lyst på et barn til, men ikke enda, ville helst at det skulle vært minst 3år i mellom... Samboer sier han ikke vil ha fler barn, og jeg er redd for hvordan han tar dette... vi har snakket om våre syn på abort, før vi fikk barn var han helt for abort, mens nå er han vinglete i hva han mener. Jeg har hele tiden vært imot abort og sagt det klart til han. Han har dermed vært inne på tanken å sterilisere seg nå, siden han ikke vil ha fler barn. Jeg tok en test i natt, og kan skimte en strek... det kan godt hende det er skyggestrek, derfor skriver jeg at jeg TROR jeg er gravid. Trenger å få luftet tankene her, og håper noen som har vært i lignende situasjon kan skrive litt om det. Jeg er så engstelig nå! Følelsene bare svirrer! 

Anonymkode: 4ce74...33c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst må du finne ut om du er gravid eller ikke.

Og hvis det viser seg å være sånn at du er gravid, ja da kan du bli litt stressa. Da må du muligens velge mellom å være tobarnsmor alene, eller ha mann og et barn.

Anonymkode: b1814...d47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...