Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Sliten, ingen venner og føler hverdagen går igjen og og igjen! Mas , middag, jobb, stress konstant! Iblandt sitter jeg og fantaserer om hvordan det ville vært å bo alene. Anonymkode: fbe4e...7b1
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #2 Skrevet 29. november 2017 Det er ditt liv, det er du som kan endre deg selv og livet til å bli mer positiv. Hva kan du gjøre for å få det bedre? Anonymkode: 99c71...5ce
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #3 Skrevet 29. november 2017 Gjør endringer, ikke sutre. Anonymkode: 9696e...5d0
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #4 Skrevet 30. november 2017 Hva er det som skaper stress? Stressfaktorene må bort. Om du må gjøre store forandringer, så er de uansett verdt det. Drit i hverdagen. Ta grep, gjør sprell, dra på eventyr, flytt til et annet land, søk på kule jobber, bli med i en swingers-klubb, gjør det DU vil. Tenk på at du har ETT liv. Du kan gjøre HVA du vil!! Og du skal IKKE angre på hvordan du levde når du sitter der gammel og ser tilbake. Fordi å sitte der på gamlehjem og tenke på at 'hadde jeg bare vært 25 år igjen, skulle jeg....', det må være det tristeste i verden. Jeg er sikker på at når vi er gamle, så vet vi at vi kunne og skulle gjort nøyaktig det som behaget oss i livet. Du lever EN gang!!! Anonymkode: a99e6...00e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #5 Skrevet 30. november 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er det som skaper stress? Stressfaktorene må bort. Om du må gjøre store forandringer, så er de uansett verdt det. Drit i hverdagen. Ta grep, gjør sprell, dra på eventyr, flytt til et annet land, søk på kule jobber, bli med i en swingers-klubb, gjør det DU vil. Tenk på at du har ETT liv. Du kan gjøre HVA du vil!! Og du skal IKKE angre på hvordan du levde når du sitter der gammel og ser tilbake. Fordi å sitte der på gamlehjem og tenke på at 'hadde jeg bare vært 25 år igjen, skulle jeg....', det må være det tristeste i verden. Jeg er sikker på at når vi er gamle, så vet vi at vi kunne og skulle gjort nøyaktig det som behaget oss i livet. Du lever EN gang!!! Anonymkode: a99e6...00e Dette er jo bare svada! For NEI - vi kan ikke gjøre hva vi vil. De fleste av oss MÅ gå på jobb, lage middag, stå i hverdagsslitet med mann og barn. Jeg kjenner meg godt igjen i HI, tanken på å bo alene er deilig.... Men man flytter jo ikke fra familien. Så nei, man velger bare selv i svært liten grad! Anonymkode: 188e9...8f5
oslofrk Skrevet 30. november 2017 #6 Skrevet 30. november 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er det som skaper stress? Stressfaktorene må bort. Om du må gjøre store forandringer, så er de uansett verdt det. Drit i hverdagen. Ta grep, gjør sprell, dra på eventyr, flytt til et annet land, søk på kule jobber, bli med i en swingers-klubb, gjør det DU vil. Tenk på at du har ETT liv. Du kan gjøre HVA du vil!! Og du skal IKKE angre på hvordan du levde når du sitter der gammel og ser tilbake. Fordi å sitte der på gamlehjem og tenke på at 'hadde jeg bare vært 25 år igjen, skulle jeg....', det må være det tristeste i verden. Jeg er sikker på at når vi er gamle, så vet vi at vi kunne og skulle gjort nøyaktig det som behaget oss i livet. Du lever EN gang!!! Anonymkode: a99e6...00e Dette!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #7 Skrevet 30. november 2017 6 minutter siden, oslofrk skrev: Dette! Dra på eventyr? Flytt til et annet land? Røm fra problemene i livet ditt, fremfor å fikse det? Anonymkode: 9696e...5d0
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #8 Skrevet 30. november 2017 39 minutter siden, oslofrk skrev: Dette! 😂😂 Anonymkode: 977f1...53e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #9 Skrevet 30. november 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er det som skaper stress? Stressfaktorene må bort. Om du må gjøre store forandringer, så er de uansett verdt det. Drit i hverdagen. Ta grep, gjør sprell, dra på eventyr, flytt til et annet land, søk på kule jobber, bli med i en swingers-klubb, gjør det DU vil. Tenk på at du har ETT liv. Du kan gjøre HVA du vil!! Og du skal IKKE angre på hvordan du levde når du sitter der gammel og ser tilbake. Fordi å sitte der på gamlehjem og tenke på at 'hadde jeg bare vært 25 år igjen, skulle jeg....', det må være det tristeste i verden. Jeg er sikker på at når vi er gamle, så vet vi at vi kunne og skulle gjort nøyaktig det som behaget oss i livet. Du lever EN gang!!! Anonymkode: a99e6...00e Søk på kule jobber faktisk Anonymkode: af2bb...dc3
oslofrk Skrevet 30. november 2017 #10 Skrevet 30. november 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Dra på eventyr? Flytt til et annet land? Røm fra problemene i livet ditt, fremfor å fikse det? Anonymkode: 9696e...5d0 Nei. Ta tak i det som gjør livet kjipt og virkeliggjør drømmer!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #11 Skrevet 30. november 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Søk på kule jobber faktisk Anonymkode: af2bb...dc3 Jeg har en skikkelig kul jobb. Det kan hi få seg, også. Anonymkode: c37b4...6e7
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #12 Skrevet 30. november 2017 Blir enda mer deppa når jeg leser noen av innlegga føler meg mye tyngre og klarer ikke å fantasere om hvor enkelt noen mener det er å gjøre endringer! Jeg ville jo aldri reist fra barna mine og skammer meg for at tanken er der innimellom. Anonymkode: fbe4e...7b1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #13 Skrevet 30. november 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir enda mer deppa når jeg leser noen av innlegga føler meg mye tyngre og klarer ikke å fantasere om hvor enkelt noen mener det er å gjøre endringer! Jeg ville jo aldri reist fra barna mine og skammer meg for at tanken er der innimellom. Anonymkode: fbe4e...7b1 Ikke bry deg om det innlegget som glorifiserer det å rømme fra alle problemer. Det er ikke særlig realistisk for noen. Men det jeg svarte øverst hvor jeg skrev at bare du kan endre deg selv, dine holdninger og ditt liv, det er realistisk. Det er også der dine muligheter ligger. Du må ta tak i det du kan for å gjøre positive endringer i livet ditt. Og på en del ting må du sikkert også ha lengre perspektiv på endringene og en god dose tålmodighet. Føler du deg deprimer, da får du en fagperson å snakke med. Ellers, begynn å lage planer. har du en mann så snakk med ham og få ham med på planene. Hva kan du/dere gjøre for å være midre slitne, få litt mer overskudd. Hva gir deg energi og glede? Hva kan du gjøre for å få inn litt mer glede i hverdagene dine? Anonymkode: 99c71...5ce
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #14 Skrevet 1. desember 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Dra på eventyr? Flytt til et annet land? Røm fra problemene i livet ditt, fremfor å fikse det? Anonymkode: 9696e...5d0 Eh, ja? Hvorfor ikke? Hvis man får det bedre ved å leve annerledes, hvorfor ikke ta noe andre valg? Anonymkode: 821d3...e85
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #15 Skrevet 1. desember 2017 Du er sliten: Sov mer, spis sunnere, begynn å trene (gå tur, trene hjemme med YouTube-videoer e.l.). Ingen venner: Meld deg inn i en forening e.l., der er det ofte lett å få venner. F.eks. en veldedig organisasjon. Eller strikkeklubb. Hverdagen går igjen og igjen: Vel, sånn er hverdagene for de fleste, da. Men i helgene kan dere f.eks. bruke en dag på å få unna alt husarbeid og en dag bare til kos. F.eks. gå tur, grille pølser, dra på museum, osv. Konstant stress: Her må du bare gå gjennom og kutte med HARD HÅND. Hva er det som er så stressende? Jeg kutter glatt ut arrangementer, avtaler, dugnader, barnehagetilstelninger osv. i perioder der det topper seg. Skrell ned til basics. Så kan du begynne å si ja igjen når du har hentet deg inn. Anonymkode: c37b4...6e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå