Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Liker du også alt som kommer fra USA, f.eks Halloween, Black Friday, McDonalds, ferdigpizza etc? Anonymkode: 5a6a5...2b0
Marriet Skrevet 29. november 2017 #2 Skrevet 29. november 2017 Jeg er for mangfoldig kultur og mener at ulike kulturer i samfunnet ofte er en berikelse. Men jeg mener samtidig at det er nødvendig å ha et etnosentristisk syn på deler av andre kulturer, rett og slett fordi ikke alt innenfor alle kulturer fører godt med seg. Hva er du ute etter sånn egentlig? "Norsk" kultur er heller ikke feilfri.
the amazing spidermamma Skrevet 29. november 2017 #3 Skrevet 29. november 2017 Jeg lurer litt på hva som er motstykket, jeg? Et hermetisk lukket land uten pizza, pasta, IKEA...? Ingen må vel like alt fra en kultur, enten den er norsk eller importert?
MammantilNurket Skrevet 29. november 2017 #4 Skrevet 29. november 2017 «For multikultur», faktisk ...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #5 Skrevet 29. november 2017 Må det være enten eller? Man kan vel like noe, og ikke like andre ting? Anonymkode: 6bfbe...8c8
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #6 Skrevet 29. november 2017 Liker popcorn, amerikanske biler; Elvis, hip-hop og halloween. Liker ikke Trump, KKK, våpen og helsefarlig mat. Har generelt ett åpent sinn for det som er bra i alle kulturer; og vice versa.Det finnes noe bra og noe drit i alle land. Anonymkode: d1c57...eff
Gjest KenCreek Skrevet 29. november 2017 #7 Skrevet 29. november 2017 Veldig merkelig spørsmål. Alle kulturer påvirker hverandre. Noe liker vi, noe liker vi ikke.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #8 Skrevet 29. november 2017 Vikingene var helt rå på å importere kultur fra andre land. Siden da har vi holdt på med det, sterkt influert av Danmark, Tyskland og Nederland. Britisk kultur har hatt påvirkning, for ikke å glemme fransk, spansk og portugisisk. Hurra for mørke vestlendinger. Anonymkode: 0f1c6...df2
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #9 Skrevet 29. november 2017 Så dum... Anonymkode: a854c...55c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå