Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Det er planen at datters vår skal feire 8 årsdagen sin fredag med klassen sin. Ho fikk omgangssjuke sist torsdag, var "frisk" i helga og skulle egentlig på skole igjen mandag. Ho spydde igjen natt til mandag- er bedre i form nå og skal på skole igjen imorgen dersom ikke nye tilfeller. En av guttene våre fikk sjuka mandag og skal og på skole i morgon dersom ikke nye tilfeller. Lillebror på 3 har hatt diare i dag og skal ihvertfall ikke i bhg før fredag. Mannen min har og hatt sjuka og sier han er bedre nå ikveld. Jeg hadde diare ved ett par tilfeller i dag tidlig og har foreløpig ikke hatt noe mer. Så usikker på hva vi skal gjøre? Dersom alle er "friske" i morgon tidlig, kan vi da ha selskap fredag kveld? Anonymkode: 159e3...a1d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #3 Skrevet 29. november 2017 Tror jeg ville utsatt selskapet, det kommer alle foreldrene til å ha forståelse for. Anonymkode: 14033...07d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #4 Skrevet 29. november 2017 Jeg hadde utsatt. Smitten kan sitte i huset en stund. Anonymkode: 2b029...c80
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #5 Skrevet 29. november 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Anonymkode: e8a6b...7d0 Nei til at vi ikke bør utsette eller nei til at vi kan h selskap i morgon tidleg dersom alle er friske? Anonymkode: 159e3...a1d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #8 Skrevet 29. november 2017 Usj jeg hadde ikke satt mine føtter i deres hus. Altså jeg blir skremt av at folk spør om dette. Du burde vite og skjønne at du ikke inviterer til selskap rett etter en skikkelig møkkafest hjemme. Anonymkode: 1b741...26a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #9 Skrevet 29. november 2017 Dere utsetter Anonymkode: e9134...109
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #11 Skrevet 30. november 2017 Selvom det er kjipt, så må dere utsette. God bedring til dere alle 😊 Anonymkode: 30252...a8e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #12 Skrevet 30. november 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er planen at datters vår skal feire 8 årsdagen sin fredag med klassen sin. Ho fikk omgangssjuke sist torsdag, var "frisk" i helga og skulle egentlig på skole igjen mandag. Ho spydde igjen natt til mandag- er bedre i form nå og skal på skole igjen imorgen dersom ikke nye tilfeller. En av guttene våre fikk sjuka mandag og skal og på skole i morgon dersom ikke nye tilfeller. Lillebror på 3 har hatt diare i dag og skal ihvertfall ikke i bhg før fredag. Mannen min har og hatt sjuka og sier han er bedre nå ikveld. Jeg hadde diare ved ett par tilfeller i dag tidlig og har foreløpig ikke hatt noe mer. Så usikker på hva vi skal gjøre? Dersom alle er "friske" i morgon tidlig, kan vi da ha selskap fredag kveld? Anonymkode: 159e3...a1d Håper dere har bestemt dere for å utsette selskapet? Anonymkode: e9134...109
Jojo x3 Skrevet 30. november 2017 #13 Skrevet 30. november 2017 Jeg hadde absolutt utsatt det. Du kan ikke lage og servere mat til andre nå, dere er fortsatt potensielt smittsomme!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #14 Skrevet 30. november 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Håper dere har bestemt dere for å utsette selskapet? Anonymkode: e9134...109 Ja, vi har utsatt. HI Anonymkode: 159e3...a1d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #15 Skrevet 30. november 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Selvom det er kjipt, så må dere utsette. God bedring til dere alle 😊 Anonymkode: 30252...a8e Takk! HI Anonymkode: 159e3...a1d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #16 Skrevet 30. november 2017 Så bra dere utsatte -Nå er det bare å vaske ned huset (se på det som tidlig julevask?! ) med klorin. Anonymkode: 17185...af8
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #17 Skrevet 30. november 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så bra dere utsatte -Nå er det bare å vaske ned huset (se på det som tidlig julevask?! ) med klorin. Anonymkode: 17185...af8 Ja, etter at alle er ferdige. Men tror kanskje det er norovirus og da hjelper vel ikkje klor? HI Anonymkode: 159e3...a1d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #18 Skrevet 30. november 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så bra dere utsatte -Nå er det bare å vaske ned huset (se på det som tidlig julevask?! ) med klorin. Anonymkode: 17185...af8 Vaske ned huset etter sykdom? Omg for et hysteri. Bakterier og virus overlever ikke i gulv og vegger... Aldri hørt om noen som klorer ned huset. Anonymkode: 5f066...413
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #19 Skrevet 30. november 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vaske ned huset etter sykdom? Omg for et hysteri. Bakterier og virus overlever ikke i gulv og vegger... Aldri hørt om noen som klorer ned huset. Anonymkode: 5f066...413 Ved omgangssyke, jo. Da gjør man det. Samtlige av de jeg kjenner , og vi er alle takknemlige. Snilt av deg når du får besøk som bruker ditt bad og blir smittet da. Viruset lever i ukesvis utenfor, og en mikrodråpe er nok. Anonymkode: 17185...af8
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #20 Skrevet 30. november 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, etter at alle er ferdige. Men tror kanskje det er norovirus og da hjelper vel ikkje klor? HI Anonymkode: 159e3...a1d Klorin (1dl:5l) funker. -Aller helst perasafe, men det får man vel ikke privat?🤔 Men sprit funker ikke på noro (feks Håndsprit), men da funker 60 sek håndvask (gni godt mellom fingre og tupper også). -smitttevernkontakt- 🤓 Anonymkode: 17185...af8
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #21 Skrevet 30. november 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vaske ned huset etter sykdom? Omg for et hysteri. Bakterier og virus overlever ikke i gulv og vegger... Aldri hørt om noen som klorer ned huset. Anonymkode: 5f066...413 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ved omgangssyke, jo. Da gjør man det. Samtlige av de jeg kjenner , og vi er alle takknemlige. Snilt av deg når du får besøk som bruker ditt bad og blir smittet da. Viruset lever i ukesvis utenfor, og en mikrodråpe er nok. Anonymkode: 17185...af8 ...og ikke nødvendigvis vegger og tak da Men overflater, spesielt på badet, eller på soverommet rundt sengen hvis man har ligget og spydd der. Du setter jo ting virkelig på spissen da, a413 😜 Anonymkode: 17185...af8
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #22 Skrevet 30. november 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: ...og ikke nødvendigvis vegger og tak da Men overflater, spesielt på badet, eller på soverommet rundt sengen hvis man har ligget og spydd der. Du setter jo ting virkelig på spissen da, a413 😜 Anonymkode: 17185...af8 Å vaske flater på badet og steder der man har spydd, er ikke det samme som å klore ned hele huset... Anonymkode: 5f066...413
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #23 Skrevet 30. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, etter at alle er ferdige. Men tror kanskje det er norovirus og da hjelper vel ikkje klor? HI Anonymkode: 159e3...a1d Du trenger absolutt ikke å klore huset. God bedring Anonymkode: e9134...109
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #24 Skrevet 30. november 2017 Huff, så kjedelig. Vi opplevde akkurat det samme en gang. Måtte først utsette et barneselskap da bursdagsbarnet hadde omgangssyke. Den dagen vi skulle ha den utsatte bursdagen ble jeg dårlig. Så vi måtte utsette enda en gang. Ikke moro, men sånn er det bare noen ganger. Anonymkode: 92e98...fe1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå