Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Heii! Endlig etter to år med forsøk på å få barn er vi gravide!! Hurra! Når begynte dere å fortelle til folk at dere var gravide? Jeg tenker mest på familie og nære venner. Det er ganske tidlig i graviditeten (4 uker), så alt kan skje her. Anonymkode: 741bd...e69
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #2 Skrevet 29. november 2017 Vi fortalte det kort tid etter vi fant det ut. Skulle vi miste, så ville jo at de skulle vite det også. Og da var det jo dumt at de bare fikk dele sorgen, og ikke gleden først.. 😊 Gratulerer forresten! Anonymkode: ddf36...791
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #3 Skrevet 29. november 2017 Gratulerer. Vi sa det ganske tidlig. Har opplevdå miste, men da kunne de være en trøst Anonymkode: fdf29...e32
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #4 Skrevet 29. november 2017 Ventet til uke 14 til familie og venner, uke 18 til kolleger. Anonymkode: d4b66...26a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #5 Skrevet 29. november 2017 Vi prøvde og i flere år før vi endelig lyktes. Fortalte til nærmeste familie i uke 14 ca, deretter noen få venner. Ellers ventet vi til etter oul før vi fortalte venner og familie vi ikke møter så ofte. Er nå i uke 26, og har fortsatt til gode å fortelle til en del venner og andre khente. Gjør det når vi treffes/snakkes. Har ikke kringkastet det på fb eller andre sosiale media, og kommer ikke til å gjøre det heller. Fredelig og deilig å slippe mye mas rundt det, men der er jo folk forskjellige. Det som føles rett for noen kan føles helt feil for andre. Anonymkode: d523b...486
Superdolly Skrevet 29. november 2017 #6 Skrevet 29. november 2017 Vi fortalte det til alle omtrent før testen viste positiv, rett og slett fordi jeg kastet opp døgnet rundt. Det lot seg ikke skjule.
minken89 Skrevet 29. november 2017 #7 Skrevet 29. november 2017 Venter til uke 12 med å si det til familien. Etter det er det ikke hemmelig lengre, men tror ikke jeg kommer til å kringkaste det. Heller si det der det er naturlig å nevne det.
Kliko Skrevet 29. november 2017 #8 Skrevet 29. november 2017 Jeg er i uke 10 nå og har fortalt det kun de de kollegaene som må vite det (jobber med pskiatri så noen situasjoner må jeg unngå). Tenker å fortelle det i uke 12 til familien,mulig vi venter til uke 14 kun fordi det er julaften 😁😁 Jeg mista i uke 8 for et halv år siden så syns det er greit å vente litt. Den sorgen er for meg privat og ikke noe jeg ville dele med andre enn mannen min.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #9 Skrevet 29. november 2017 Sa det til foreldrene våre med en gang og våre søsken og resten av slekta etter 3 mnd. Anonymkode: 93060...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå