Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Noen av dere kloke hoder som vet om fjorårets Herregårdsgløgg fra Vinmonopolet kan være brukbar i år? Finner ikke ut om den kan lagres. Anonymkode: c0945...23b
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #2 Skrevet 29. november 2017 Jeg vet ikke hva den inneholder, men vil anta at den gjærer om den har blitt dårlig, noe som du lukter fort. De aller fleste (om ikke alle?) væsker smaker og lukter vondt om de er dårlige, så sjansen for å bli syk av noe du trodde var ok er temmelig liten. Anonymkode: 3f624...817
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #3 Skrevet 29. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke hva den inneholder, men vil anta at den gjærer om den har blitt dårlig, noe som du lukter fort. De aller fleste (om ikke alle?) væsker smaker og lukter vondt om de er dårlige, så sjansen for å bli syk av noe du trodde var ok er temmelig liten. Anonymkode: 3f624...817 Den inneholder rødvin tilsatt krydder og sukker. Ikke så redd for å bli syk, men ser for meg guffen stemning om jeg varmer opp gjærsuppe:-D Anonymkode: c0945...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå