Gå til innhold

Vet om utroskap, si noe om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er venninne med en mamma i barnehagen. Vi blir ofte stående å prate og har også møttes utenom sammen med barna. Kjenner henne mest gjennom barna. Mannen hennes har vært utro og hatt et forhold i 3 mnd med en annen. Hele historien er ute og «alle» vet det. (Mannen er kjent for mange i byen vår). Aner ikke hva jeg skal si eller ikke si i møte med henne. Jeg vet at hun vet om det som har skjedd. Alt blir bare veldig rart. Jeg klarer ikke helt forholde meg til mannen heller. 

Hadde dere nevnt det? For meg blir det falskt og ikke nevne det med et ord, kanskje hun tror jeg ikke bryr meg om henne. Det gjør jeg virkelig! Det blir også feil å si noe dersom hun er ukomfortabel med det.

Anonymkode: e2063...94b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du nevne det, det er jo fortid? Hvis hun vil snakke om det, introduserer hun selv temaet. 

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle  du nevne det? Det er jo ikke akkurat et naturlig samtaleemne med en man ikke kjenner bedre enn det du gjør

Anonymkode: 16362...326

Skrevet

Det har du da ingenting med å bringe på banen! Vil hun snakke om det må initiativet komme fra henne. 

Skrevet

Hvis hun ikke vet at han er utro så ville jeg absolutt ha sagt det til henne! Jeg hadde blitt skjeleglad om jeg fikk vite om det slik at jeg hadde hatt muligheten til å ende forholdet med ihvertfall noe av æren i behold! Og det kan jo være at denne mannen driver å smitter henne med kjønnsykdommer også..

Anonymkode: 7871f...aaa

Skrevet

Kunsten ved å skape seg et dramaløst liv: Bry deg ikke med ting du ikke har noe med. Hva om hun vet og håper ingen andre vet. Tror du det blir fint for henne å få den beskjeden da?

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis hun ikke vet at han er utro så ville jeg absolutt ha sagt det til henne! Jeg hadde blitt skjeleglad om jeg fikk vite om det slik at jeg hadde hatt muligheten til å ende forholdet med ihvertfall noe av æren i behold! Og det kan jo være at denne mannen driver å smitter henne med kjønnsykdommer også..

Skjeleglad skulle jeg gjerne sett. Og det kjønnssykdomsopphenget ditt ville jeg tatt en prat med psykolog om, det er ikke sunt.

Skrevet

Selvsagt skal du ikke si noenting, dette har du ingenting med.

Jeg hadde blitt rasende om utenforstående begynte å blande seg i noe som var mellom min mann og meg.

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den eneste som ikke har æren i behold etter utroskap er den utro parten.

Anonymkode: 05111...557

Skrevet
24 minutter siden, sug lut skrev:

Skjeleglad skulle jeg gjerne sett. Og det kjønnssykdomsopphenget ditt ville jeg tatt en prat med psykolog om, det er ikke sunt.

Hærregud du må da være dommere enn et brød!!! Jeg snakker av erfaring...høres ut som du er utro mot din partner selv slik du svarer meg...

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du blande deg inn i det? Hadde du sagt noe sånn til meg hadde jeg aldri snakket med deg igjen. Hva dreier det seg om? Nysgjerrighet? Sensasjonslyst? 

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hærregud du må da være dommere enn et brød!!! Jeg snakker av erfaring...høres ut som du er utro mot din partner selv slik du svarer meg...

Du skjønte ikke hva som var morsomt med skjeleglad,  du altså.

Skrevet
1 minutt siden, amandine skrev:

Du skjønte ikke hva som var morsomt med skjeleglad,  du altså.

Tviler på at en som kaller andre dommere, forstår den

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tviler på at en som kaller andre dommere, forstår den

Jeg fikk festlige bilder i hodet! 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det står at hun vet om det

Skrevet

Hun fortalte det selv i dag og sa at hun var skuffet over at jeg ikke hadde sagt at jeg visste og at vi ikke var så nære venner som hun trodde.  Har dårlig samvittighet. Hun har visst om sidespranget siden det kom fram (noen uker siden). «Alle» vet. Og hun visste at jeg visste. 

Skrevet

Siste her var HI. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hun fortalte det selv i dag og sa at hun var skuffet over at jeg ikke hadde sagt at jeg visste og at vi ikke var så nære venner som hun trodde.  Har dårlig samvittighet. Hun har visst om sidespranget siden det kom fram (noen uker siden). «Alle» vet. Og hun visste at jeg visste. 

Det har jeg faktisk vondt for å tro. Hvorfor i all verden skulle du si noe? Man blander seg da ikke uoppfordret i andres forhold. 

Merkelig dame. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det fant du på nå, fordi du skjønte hvor blåst du ville vært om du hadde tatt det opp. Noe du hadde planer om. Pinlig 

Anonymkode: e6486...aa1

Skrevet
1 minutt siden, *Miss Marple* skrev:

Det har jeg faktisk vondt for å tro. Hvorfor i all verden skulle du si noe? Man blander seg da ikke uoppfordret i andres forhold. 

Merkelig dame. 

Jeg burde fulgt magefølelsen. Vet at hun ikke har mange venninner, og ser på meg som en nærmere venninne enn det jeg gjør og jeg har ikke helt har klart å møte henne på det. Vi har drukket vin noen kvelder og sånn, men ikke en jeg ringer for å skravle med. Har hatt en dårlig magefølelse lenge på hva jeg burde foreta meg. Hun var skuffet over at jeg ikke var så god venninne som hun trodde. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg burde fulgt magefølelsen. Vet at hun ikke har mange venninner, og ser på meg som en nærmere venninne enn det jeg gjør og jeg har ikke helt har klart å møte henne på det. Vi har drukket vin noen kvelder og sånn, men ikke en jeg ringer for å skravle med. Har hatt en dårlig magefølelse lenge på hva jeg burde foreta meg. Hun var skuffet over at jeg ikke var så god venninne som hun trodde. 

Nå lyver du og dette begynner å bli pinlig. 

Anonymkode: e6486...aa1

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det der er jo bare tøys, og langt i fra det du sa i hovedinnlegget ditt. Hadde dette vært sant, så hadde du ikke lurt på om du skulle ta det opp

Skrevet

:plystre:

Ro, ro til fiskeskjær...

Anonymkode: 60d42...a05

Skrevet

En tilfeldig mamma i barnehagen som man prater litt med i hentesituasjonen er nå blitt en skuffet venninne. Ja ja. 

Anonymkode: cdcac...b1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...