Gå til innhold

Hårfjerning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg veldig stae hår eller er denne hårfjerningskremen bare ræva?:

Så trenger tips for hvordan jeg enklest blir kvitt ALT hår fra livet og ned. Intimbarbering med høvel er enda verre, får ikke bort alt, men kanskje det finnes en miralelhøve? Og voks er jeg for pysete til.

2017-11-29_13_09_32.jpg

Anonymkode: 66d4e...84e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårfjerningskrem virker ikke på meg. Alle håra sitter igjen, men derimot løsner huden... Eneste gangen noen hår forsvant, var da så mye av huden forsvant at jeg hadde åpne, blødende sår... (jeg var 14. Og tydeligvis litt treg med å skjønne at jeg ikke burde bruke krem..).

Jeg har ingen tips.  Utenom høvel, og bading bare hver tredje dag om sommeren (pga stubber som ikke lar seg fjerne før etter 36 timer, prøver jeg før, så blir det bare kviser og sår igjen). -altså har jeg ingen gode tips. Kun medfølelse, og et håp om at noen har en kur. 

Anonymkode: ef880...49c

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hårfjerningskrem virker ikke på meg. Alle håra sitter igjen, men derimot løsner huden... Eneste gangen noen hår forsvant, var da så mye av huden forsvant at jeg hadde åpne, blødende sår... (jeg var 14. Og tydeligvis litt treg med å skjønne at jeg ikke burde bruke krem..).

Jeg har ingen tips.  Utenom høvel, og bading bare hver tredje dag om sommeren (pga stubber som ikke lar seg fjerne før etter 36 timer, prøver jeg før, så blir det bare kviser og sår igjen). -altså har jeg ingen gode tips. Kun medfølelse, og et håp om at noen har en kur. 

Anonymkode: ef880...49c

Ha ha, ja det var jo oppløftende 😂

Huden sitter heldigvis igjen da, det er jo positivt i det minste.

HI

Skrevet

Jeg bruker den, men bruker ikke spatelen for da sitter hårene igjen av en eller annnen grunn. Jeg bruker bare klut og tørker det bort

Anonymkode: 41214...49f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker den, men bruker ikke spatelen for da sitter hårene igjen av en eller annnen grunn. Jeg bruker bare klut og tørker det bort

Anonymkode: 41214...49f

Da skal jeg teste klut. Testet spatelen først, så hånda, det var like lite effektivt. Men klut høres bedre ut.

HI

Skrevet

Jeg bruker en barbermaskin, sånn for menn. Det er enkelt, god kvalitet og resultatet blir ganske så bra. Kan ta den med i dusjen om jeg vil tror jeg. Philips Aqua Shave tror jeg den heter. Fliser over leggene med høvel, så der blir det super glatt. Maskinen duger fint på låra og musa. 

Anonymkode: 336ab...424

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...