Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Hva serverer dere kaken på? Skjærer dere den opp i stykker og serverer på fat? Beklager teit spørsmål 😅 Anonymkode: 7b706...97e
Superdolly Skrevet 29. november 2017 #2 Skrevet 29. november 2017 Jeg har et stort fat som passer perfekt til en slik kake. Samme størrelse som langpannen. Så jeg skjærer av og til opp og av og til ikke. Men serverer uansett kaka på fat.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #3 Skrevet 29. november 2017 Jeg har også et stort fat som jeg kan velte kaken over på fra langpannen ogsp har jeg glasur på den etter at den er lagt på fat Men jeg kan også kutte opp og legge på mindre fat, kommer an på hva slags selskap det er, hvor stort bordet kaken skal stå på er og hvor mange andre kaker som skal på bordet Anonymkode: 75915...9f8
*Miss Marple* Skrevet 29. november 2017 #4 Skrevet 29. november 2017 Hvis den er pyntet slik at den bør serveres hel tar jeg aluminiumsfolie på et stekebrett, ellers skjærer jeg den opp. (Dere som har fat som er store nok, hvor har dere kjøpt de?)
TinaK 1990 Skrevet 29. november 2017 #5 Skrevet 29. november 2017 Er stort sett barneselskap jeg baker dette til....så langpanne og alle er fornøyd
Superdolly Skrevet 29. november 2017 #6 Skrevet 29. november 2017 13 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Hvis den er pyntet slik at den bør serveres hel tar jeg aluminiumsfolie på et stekebrett, ellers skjærer jeg den opp. (Dere som har fat som er store nok, hvor har dere kjøpt de?) Aner ikke. Fikk det i gave fra svigermor. Og jeg er egentlig ikke så glad for husholdningsutstyr i gave, men dette var av de bedre!
Cruella De Vil Skrevet 29. november 2017 #7 Skrevet 29. november 2017 Vi serverer alltid rett fra langpannen, vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå