Gå til innhold

Pakkekalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så damer , dere som fikser pakkekalender. Hvordan ligger dere ann med innkjøp og innpakking 😃? 

Anonymkode: 63c3e...45a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ... hvor dyr ble den ?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og ... hvor dyr ble den ?

Alt ligger klart til innpakking. Det ble nok dyrere enn beregnet, med gjennomsnittspris på 30 kroner per gave, men har kjøpt litt og litt over flere måneder.

Gleder meg til å pakke inn i kveld.. det er julestemning for meg. 

Er ferdig med alle gaver også, så nå kan vi bare slappe av i desember.

Anonymkode: f46be...2f0

Skrevet

To gaver igjen å pakke inn, eller to pakker gange to kalendere så fire gaver må pakkes inn.

Prisen var rundt 250 kr, men nå kom snøen og de trenger virkelig noen nye hansker så da kjøpte jeg et par hansker i går som går inn i kalenderen så da må vi plusse på en hundrelapp. Hansker ville de fått uansett så det er helt greit synes jeg.

Anonymkode: ef33c...ae5

Skrevet

Kjøpt inn gaver, mangler bare å pakke inn. 48 gaver, pris mellom 4-600 :) 

Anonymkode: 47bab...736

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

To gaver igjen å pakke inn, eller to pakker gange to kalendere så fire gaver må pakkes inn.

Prisen var rundt 250 kr, men nå kom snøen og de trenger virkelig noen nye hansker så da kjøpte jeg et par hansker i går som går inn i kalenderen så da må vi plusse på en hundrelapp. Hansker ville de fått uansett så det er helt greit synes jeg.

Vinterhansker til 100kr?

Anonymkode: ce6ad...882

Skrevet

Pakket inn de 10 siste i går. 2 kalendere ferdig. 

Dyr? Ja, den ble nok dyr. Har ikke helt oversikt, men sikkert 800-1000 pr kalender. Men det aller meste er ting de uansett hadde fått. Hansker, truser, sokker, refleks, deodorant, longs, joggebukse, trøye, lypsyl, neggelakk til jenta, lommelykt, ansiktsmaske og ellers noen nyttige og noen unyttige ting.

Anonymkode: 85aee...767

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vinterhansker til 100kr?

Anonymkode: ce6ad...882

Ja, var 40% på Coop.

Er jo bare til å bruke på skoleveien, ikke til å ha i timevis i slalåmbakken. Dyre votter/hansker til skolebruk har jeg gitt opp for lenge siden, de blir borte eller ødelagt like fort som billige, og billige holder like godt i et 15 minutterst friminutt ;)

Skrevet

Ferdig pakket og hengt opp for litt over en uke siden, vet ikke hvor mye den har kostet, for kjøper litt gjennom året. 

Anonymkode: 6b4d4...221

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ferdig pakket og hengt opp for litt over en uke siden, vet ikke hvor mye den har kostet, for kjøper litt gjennom året. 

Anonymkode: 6b4d4...221

Er den hengt opp allerede? Her kommer nissen (kanskje) natt til 1. desember :)

Men det er jo fint å kunne gå og se på kalenderen og glede seg en tid før 1. desember også da :) 

Anonymkode: f46be...2f0

Skrevet

Kalenderen til min datter ble ferdig pakket og hengt igår, kostnaden på den er ca 2000 kr.

Anonymkode: 6a51f...ec3

Skrevet

ferdig med begge deler :) store pakker i år , så kun i en eske, ble vel ca 1500 :)

Skrevet
3 minutter siden, februarprins2013 skrev:

ferdig med begge deler :) store pakker i år , så kun i en eske, ble vel ca 1500 :)

Har du kontroll på hva du skriver? Her om dagen var det kun sjokoladekalender til ungen din?

Anonymkode: 07d64...3b2

Skrevet

Ferdig i kveld. Aner ikke hva det har kostet, for i år fant mannen plutselig ut at han skulle ut å shoppe til kalenderen. Så han har kjøpt inn alt. Jeg pleier aldri å være ferdig med alle før 1 des, så dette var veldig deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...