Gå til innhold

Hvilken serie er du mest flau over å ha sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser for tiden på Unge Mødre Danmark. Det er ikke noe jeg kommer til å flagge offentlig, for å si det sånn. 

Anonymkode: c3791...894

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paradise hotel og hotel cæsar :ph34r:

Anonymkode: 607b9...10c

Skrevet

Passions! 

Akk, det glade årtusenskiftet,  hvor vi skyndte oss hjem fra ungdomsskolen for å se på det. 

Anonymkode: 40a95...4ae

Skrevet

Hotell Cæsar. Var helt avhengig. :P

Og hvis vi skal gå enda lenger tilbake, så hadde jeg på en vekkerklokke (det var før jeg fikk mobil) kl 16:10 for å være sikker på å få med meg Helene og gutta. :P

Anonymkode: ea5d0...5cc

Skrevet

Days of our lives. Så den mens jeg gikk på vgs og under studiene. Makan til møkk. 

Skrevet
1 minutt siden, tante grusom master of law skrev:

Days of our lives. Så den mens jeg gikk på vgs og under studiene. Makan til møkk. 

Går ikke den enda tro?

Anonymkode: 607b9...10c

Skrevet

Mot i brøstet på 90 tallet 

Anonymkode: b756e...e62

Skrevet

Days of our lifes ja! 😂 og ja den går enda.. jeg er sykmeldt med svangerskapskvalme og eneste jeg orker er å se på TV.. er vel stortsett samme karakterene enda 😂

Anonymkode: 2136c...afb

Skrevet

Days of our lives har vært på skjermen siden 1965🙊 Fantastisk serie😂 Stefano, Kristin, Marlena, Bo, Lexie, Abe osv❤️

Skrevet

Days of our lives

melrose place

og tidlig Hotel Cesar 😳

Anonymkode: 9b247...614

Skrevet

Days of our lives og Helene og gutta😂

Skrevet

The Bold and the Beautiful (norsk tittel: Glamour) 

Ting gikk irritrende sakte, men man måtte liksom følge med.

Skrevet

Jeg er ikke flau over serier jeg så på for 20 år siden. Men at jeg nå sitter klistret til Unge Mødre Danmark, det synes jeg er flaut. 

Hi

Gjest Skrekkøgla
Skrevet

Jeg elsker Norske Rednecks! Sånn mellom oss 😳

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke flau over serier jeg så på for 20 år siden. Men at jeg nå sitter klistret til Unge Mødre Danmark, det synes jeg er flaut. 

Hi

Jeg har også sett mye på det, men synes av en eller annen grunn ikke det er like flaut som Hotell Cæsar. :P

Er det nye episoder nå eller?

Anonymkode: ea5d0...5cc

Skrevet

Keeping up with the Kardashians 🙈

Hysj....

Anonymkode: 7e7ce...7ec

Skrevet

Outlander. Maken til klein serie! Men jeg må se litt nå og da likevel. 😜

Anonymkode: c7b96...dcd

Skrevet

Beverly Hills 90210. Så på den da jeg var student.

En dag hadde jeg noen elever i 12/13årsalderen og de skulle etterpå hjem for å se på Beverly Hills- og det skulle jammen jeg også:)

Skrevet

Ikke diss Hotel C ! ❤ Rednecks er flaut 🙈

Anonymkode: 4d471...4ab

Skrevet

Dos los Dianas, eller Diana og Diana som den het på norsk.

Sikkert ingen som husker den, men det var en såpe fra Venezuela som gikk på tv på starten av 90-tallet. Handlet om mor og datter Diana som var forelsket i samme mann og en skjeggete dame.

Var hjemme langtidssyk da den startet, så ble hekta 😂

Og så må vi for all del ikke glemme Helene og gutta.

Og Naboer, så hver enenste episode.

Og den serien med heksen Tabhita som hadde en liten gutt. Var dette en del av Passion? For fulgte med på den også 😂

Skrevet

Elsker Morgan og Ola-Conny. Høy putefaktor og kleint så det holder, men akk så tilforlatelig  :ph34r:

Anonymkode: 16796...c2b

Skrevet

Santa Barbra som gikk på Tvn. Var helt hekta.

Skrevet
1 time siden, It's all about me skrev:

Og den serien med heksen Tabhita som hadde en liten gutt. Var dette en del av Passion? For fulgte med på den også 😂

Ja. Det var passion. Husker det var noe med ei som skulle drepes også. Men så skulle de lure drapsmennene ved å gi henne en gift som stoppa hjertet, og så skulle kun grave seg ut etter begravelsen. Men så ble graven fullt igjen med sement. 

Jeg vet ikke hvordan det gikk, men antar hun kom seg ut. Denne delen i plottet gikk et helt år.. dette var vel hele tiende klasse for meg. Mens hele åttende var dekket av han der gutten og noe med en highschool-avslutning på en båt. 

Det var en helt fascinerende serie. Det skjedde mindre der enn i glamour. 

Anonymkode: 40a95...4ae

Skrevet
13 timer siden, Odine! skrev:

The Bold and the Beautiful (norsk tittel: Glamour) 

Ting gikk irritrende sakte, men man måtte liksom følge med.

Jepp, ingen krise å gå glipp av en episode eller ti der altså, man hang fremdeles med i handlingen! 😂👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...