Gå til innhold

Masse klær...! Normalt?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

HVar på besøk hos ei jeg ikke kjenner så godt. I gangen hang det så mange jakker som jeg knapt noengang har sett, sikkert 15-20 jakker kun til henne i forskjellige farger og varianter. Er det virkelig normalt å ha så mye jakker?!

Anonymkode: a57f7...ce8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fire jakker. En henger fremme, og de andre henger i en walkin-garderobe.

Skrevet

Jeg har 14 jakker hengende i gangen. 

Anonymkode: 5f285...1fd

Skrevet

Jeg har nok nærmere 20 jakker, hvis jeg regner med alle typer jakke, inkludert regnjakker og fleecejakker.

Anonymkode: daa7b...002

Skrevet

Jeg har 2 vinterjakker, og 4 sommerjakker inkl allværsjakke og regnjakke. Har ikke alle hengende fremme samtidig.

Anonymkode: 59299...577

Skrevet

Er sikkert tjue jakker i gangen som er mine.

Skrevet

Tror ikke jeg tør å telle... Men har nok i hvert fall 20 :D 

Anonymkode: d546f...34a

Skrevet

Det er mulig jeg har 20 jakker...men har ikke alle hengende i gangen! Det må se utrolig rotete ut

Anonymkode: 0c6d8...4c4

Skrevet

De hadde stor gang med mye plass. Ser det er ganske vanlig ja :/

Anonymkode: a57f7...ce8

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

De hadde stor gang med mye plass. Ser det er ganske vanlig ja :/

Anonymkode: a57f7...ce8

Hvor mange jakker har du da?

Anonymkode: daa7b...002

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange jakker har du da?

Anonymkode: daa7b...002

6. Regnjakke, boblejakke, vårjakke, ei gammel kåpe, en dressjakke og en parkas.... Bare føler meg litt mindreverdig når jeg ikke har råd til like mye fint som alle andre..

Anonymkode: a57f7...ce8

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

6. Regnjakke, boblejakke, vårjakke, ei gammel kåpe, en dressjakke og en parkas.... Bare føler meg litt mindreverdig når jeg ikke har råd til like mye fint som alle andre..

Anonymkode: a57f7...ce8

Det er da ingen grunn til å føle seg mindreverdig. Og antall jakker sier jo ikke noe om hvor fine eller dyre de er. Jeg skrev at jeg har nok nærmere 20 jakker, men det betyr ikke at jeg har mange fine jakker, de er flere år gamle alle sammen og 3 av de er arbeidsjakker.

Anonymkode: daa7b...002

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...