Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 HVar på besøk hos ei jeg ikke kjenner så godt. I gangen hang det så mange jakker som jeg knapt noengang har sett, sikkert 15-20 jakker kun til henne i forskjellige farger og varianter. Er det virkelig normalt å ha så mye jakker?! Anonymkode: a57f7...ce8
Lessismore Skrevet 28. november 2017 #2 Skrevet 28. november 2017 Jeg har fire jakker. En henger fremme, og de andre henger i en walkin-garderobe.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #3 Skrevet 28. november 2017 Jeg har 14 jakker hengende i gangen. Anonymkode: 5f285...1fd
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #4 Skrevet 28. november 2017 Jeg har nok nærmere 20 jakker, hvis jeg regner med alle typer jakke, inkludert regnjakker og fleecejakker. Anonymkode: daa7b...002
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #5 Skrevet 28. november 2017 Jeg har 2 vinterjakker, og 4 sommerjakker inkl allværsjakke og regnjakke. Har ikke alle hengende fremme samtidig. Anonymkode: 59299...577
sug lut Skrevet 28. november 2017 #6 Skrevet 28. november 2017 Er sikkert tjue jakker i gangen som er mine.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #7 Skrevet 28. november 2017 Tror ikke jeg tør å telle... Men har nok i hvert fall 20 Anonymkode: d546f...34a
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #8 Skrevet 28. november 2017 Det er mulig jeg har 20 jakker...men har ikke alle hengende i gangen! Det må se utrolig rotete ut Anonymkode: 0c6d8...4c4
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #9 Skrevet 28. november 2017 De hadde stor gang med mye plass. Ser det er ganske vanlig ja :/ Anonymkode: a57f7...ce8
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #10 Skrevet 29. november 2017 20 timer siden, Anonym bruker skrev: De hadde stor gang med mye plass. Ser det er ganske vanlig ja :/ Anonymkode: a57f7...ce8 Hvor mange jakker har du da? Anonymkode: daa7b...002
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #11 Skrevet 29. november 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor mange jakker har du da? Anonymkode: daa7b...002 6. Regnjakke, boblejakke, vårjakke, ei gammel kåpe, en dressjakke og en parkas.... Bare føler meg litt mindreverdig når jeg ikke har råd til like mye fint som alle andre.. Anonymkode: a57f7...ce8
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #12 Skrevet 29. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: 6. Regnjakke, boblejakke, vårjakke, ei gammel kåpe, en dressjakke og en parkas.... Bare føler meg litt mindreverdig når jeg ikke har råd til like mye fint som alle andre.. Anonymkode: a57f7...ce8 Det er da ingen grunn til å føle seg mindreverdig. Og antall jakker sier jo ikke noe om hvor fine eller dyre de er. Jeg skrev at jeg har nok nærmere 20 jakker, men det betyr ikke at jeg har mange fine jakker, de er flere år gamle alle sammen og 3 av de er arbeidsjakker. Anonymkode: daa7b...002
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå