Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 Og ungene leker.. inne!? Leverte i barnehagen og alle var inne. Tull. Bruk snøen når den er her! Er ikke kaldt engang (follo) Anonymkode: b9807...a78
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #2 Skrevet 28. november 2017 Enig. Som eksiltrønder har jeg savnet snøen fryktelig de siste årene (bor også i Follo). Det er så mørkt og stusselig og sølete/skittent. Nå er det vakkert og hvitt, og jeg kjenner på en gryende julestemning. Er ellers glad jeg har barna i friluftsbarnehage. I dag skulle de på tur i skogen og lage mat på bål Anonymkode: f29b2...541
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #3 Skrevet 28. november 2017 Barna var inne når jeg leverte også. Det er helt i orden, for de går jo ut etterhvert. Barnehagedagen har en rekke faste poster og tider der de leker ute og tider der de leker inne. Jeg ser ikke at det skulle være noe problem. Anonymkode: 16fb5...dcd
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #4 Skrevet 28. november 2017 Helt konge utevær til å være inne, rimme mannen i vinduskarmen i ettermiddag, ingenting er som rimming når det er så flott ute Anonymkode: f2df0...275
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #5 Skrevet 28. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Helt konge utevær til å være inne, rimme mannen i vinduskarmen i ettermiddag, ingenting er som rimming når det er så flott ute Anonymkode: f2df0...275 Blir du aldri lei? Anonymkode: f29b2...541
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #6 Skrevet 28. november 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Og ungene leker.. inne!? Leverte i barnehagen og alle var inne. Tull. Bruk snøen når den er her! Er ikke kaldt engang (follo) Anonymkode: b9807...a78 De skulle vel kanskje ut senere Anonymkode: 43c22...f50
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #7 Skrevet 28. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Helt konge utevær til å være inne, rimme mannen i vinduskarmen i ettermiddag, ingenting er som rimming når det er så flott ute Anonymkode: f2df0...275 Hva er å rimme? Rime? Trimme? Anonymkode: 1bb15...4f9
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #8 Skrevet 29. november 2017 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er å rimme? Rime? Trimme? Anonymkode: 1bb15...4f9 Kan ikke reklamere nok med rimming, folk må få øynene opp for dette nye fenomene, bare søk set opp på internett hvis du lurer på hva det er, ellers har jeg kurs 1 gang i uken foran webcam for betalte kunder Anonymkode: f2df0...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå