Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #1 Skrevet 27. november 2017 Hvordan reagerte du på det? Fortell 😄 Anonymkode: 3e243...405
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #2 Skrevet 27. november 2017 Kun overraskelsesbursdag da jeg var 10, og babyshower som var en overraskelse. På sistnevnte reagerte jeg med å bli helt målløs. Har sett film av det og jeg så absolutt ikke glad ut i det hele tatt, og jeg husker jeg syns det var litt ukomfortabelt å vite at alle menneskene var der for MEG. Jeg feirer ikke bursdagene mine fordi jeg ikke liker å være midtpunkt. Ble uendelig glad for det likevel da, godt å vite at folk bryr seg nok til å finne på noe sånt og det var utrolig koselig. Bare jeg som er sær Anonymkode: 5aa4d...330
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #3 Skrevet 27. november 2017 Har arrangert en en gang, det var gøy. Mistenker at noen kommer til å gjøre det rundt bursdagen min til neste år, og ønsker de å miste ei venninne så skal de bare gjøre det. Anonymkode: 016a2...cfe
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #4 Skrevet 28. november 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Har arrangert en en gang, det var gøy. Mistenker at noen kommer til å gjøre det rundt bursdagen min til neste år, og ønsker de å miste ei venninne så skal de bare gjøre det. Anonymkode: 016a2...cfe Virker ikke som det er så mye å miste. Anonymkode: 03bbc...55b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #5 Skrevet 28. november 2017 Nei heldigvis. Tror de fleste rundt meg kjenner meg godt nok til å vite at jeg hater sånt Anonymkode: 475f9...fd6
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #6 Skrevet 28. november 2017 To ganger. En gang da jeg var 15 år. Ville helst slippe unna all oppmerksomhet på bursdagen min og sa til alle vennene mine at jeg hadde planer. Slet psykisk, men skjulte det godt. Gledet meg til en kveld i fred og ro (bodde alene), men kom hjem til fult hus. Begynte nesten å grine, men klistret på meg et smil. Men annen gang som voksen. Hadde ingen ide og ble fullstendig tatt på senga. Har aldri likt oppmerksomhet rundt meg selv. Feirer gjerne andre og har også sagt at jeg helst ønsket å ha en rolig feiring hjemme. Men så er det sånn at «alle» skal like overraskelsesfest og store greier uansett hva de sier. Gjorde som forventet, klistret på et smil, drakk, danset og tok den helt ut. Anonymkode: d5353...ba4
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #7 Skrevet 28. november 2017 Jeg opplevde det. Har alltid tenkt at det må være fantastisk å oppleve. At man har gode venner som gjør sånt for MEG. Men da det skjedde så ble jeg utrolig sjokkert/lei meg/det var rett og slett grusomt. Følte meg lurt. Jeg ble utrolig overrasket over min reaksjon. Hadde aldri i livet trodd jeg ville reagere sånn. Vennene mine ble også lei seg. For at jeg ikke var takknemlig. Men jeg var jo det og. Nei. Alt var rart 😕😕😕😕 Anonymkode: ecb83...6de
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #8 Skrevet 28. november 2017 Jeg opplevde det for noen år siden. Ble kjempeglad, og skjønte absolutt ingenting på forhånd. Det tok litt tid å la det synke inn, men jeg var strålende fornøyd med all innsatsen folk hadde lagt ned - ikke minst i å skjule det for meg! Anonymkode: e56e7...254
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #9 Skrevet 28. november 2017 Oi. Hva gjorde du når du ble så sint? Anonymkode: 3e243...405
sug lut Skrevet 28. november 2017 #10 Skrevet 28. november 2017 Jeg fikk det på tredveårsdagen, det var helt fantastisk koselig og morsomt. Ikke at jeg skjønte hvorfor min venninne som i tillegg var søkkande bakfull absolutt skulle ut og gå lang tur, men jeg ble nå med, og kom hjem til kjempefest, pynta og laget i stand og kokkelert og helt herlig.
cherry coke Skrevet 28. november 2017 #11 Skrevet 28. november 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg opplevde det. Har alltid tenkt at det må være fantastisk å oppleve. At man har gode venner som gjør sånt for MEG. Men da det skjedde så ble jeg utrolig sjokkert/lei meg/det var rett og slett grusomt. Følte meg lurt. Jeg ble utrolig overrasket over min reaksjon. Hadde aldri i livet trodd jeg ville reagere sånn. Vennene mine ble også lei seg. For at jeg ikke var takknemlig. Men jeg var jo det og. Nei. Alt var rart 😕😕😕😕 Anonymkode: ecb83...6de Går det an? Det må ha vært merkelig ja. Litt av en reaksjon 🤨
Fandens Oldemor Skrevet 28. november 2017 #12 Skrevet 28. november 2017 Jeg likte det ikke. Men siden jeg har folkeskikk, tror jeg ikke noen merket noe til det.
Yellow Brick Road Skrevet 28. november 2017 #13 Skrevet 28. november 2017 Jeg håper inderlig at mine venner har forstått at jeg ville ha hatet det, tror jeg. Kommer litt an på kanskje. Om jeg sier at jeg ikke vil feire en bursdag, bare ønsker en stille og rolig kveld, så ville det blitt en utrolig nedtur om jeg plutselig om hjem til full fest. Om jeg hadde gitt uttrykk for at jeg kunne tenke meg en fest, men at det ikke hadde passet akkurat nå - at jeg ikke orket , ikke hadde råd osv, så hadde det kanskje vært koselig med en liten overraskelse med noen få venner eller nærmeste familie eller sånn. Men en kjempefest med 50 gjester, hadde vært fælt. Jeg liker overraskelser, bare så det er sagt.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #14 Skrevet 28. november 2017 Jeg har ett det to ganger. Særlig siste gang var gøy. Jeg hadde en liten mistanke om at noe skulle skje, men jeg viste ikke hva. Anonymkode: dfd35...c3b
beef sister Skrevet 28. november 2017 #15 Skrevet 28. november 2017 Ja, i år. Det var en forferdelig opplevelse, jeg er egentlig ikke helt ferdig med det ennå. Jeg ante ingenting, men det hadde nok også sammenheng med at det ble arrangert såpass lenge etter bursdagen min at det var en helt fjern tanke. Det var svært overraskende at såpass mange av vennene mine var av den oppfatning at det var noe jeg kunne like - jeg er tidenes kontrollfreak og jeg feirer ingenting, i hvert fall ikke min egen bursdag. Det tror jeg vel egentlig at flertallet var klar over, og da burde i det minste noen av dem forsøkt å få stoppet opplegget. Jeg setter selvsagt pris på omtanken og alt det der, og jeg gjorde mitt ytterste for å ikke vise hvordan jeg hadde det og hva jeg egentlig tenkte, men jeg var avhengig av veldig mange pustepauser for å komme meg gjennom kvelden. Det var så mange mennesker fra så mange ulike deler av livet mitt, som jeg ble stresset av å blande - og det ble altfor mye oppmerksomhet og forventinger. Dessuten så jeg helt jævlig ut, for jeg var i dårlig form og holdt på å avlyse den avtalen jeg i utgangspunktet trodde jeg hadde, men så bestemte jeg meg for å dra og bli et par timer allikevel. Veldig morsomt når alle andre så smashing ut ... Jeg ville bare hjem og legge meg. Gavene jeg fikk står fortsatt urørt i poser. Jeg har ikke orket å se på og rydde vekk, for jeg orker ikke å minnes opplevelsen og all oppmerksomhet og gaver jeg ikke ønsket meg. Jeg håper ingen gjør lignende mot meg igjen, selv om intensjonen er aldri så god.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #16 Skrevet 28. november 2017 Jeg tror aldri noen ville finne på å gjøre sånt for meg. Så viktig har jeg aldri vært for noen. Anonymkode: ec58a...189
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #17 Skrevet 29. november 2017 14 timer siden, cherry coke skrev: Går det an? Det må ha vært merkelig ja. Litt av en reaksjon 🤨 Umulig å sette seg inn i situasjonen før du har opplevd. Jeg var helt skjelven i lange tider i etterkant. Anonymkode: ecb83...6de
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #18 Skrevet 29. november 2017 På 28.11.2017 den 8.00, Anonym bruker skrev: Virker ikke som det er så mye å miste. Anonymkode: 03bbc...55b Mistenker at de planlegger til bursdagen min, og jeg har sagt klart i fra at siden de ikke kunne finne tid til meg i fjor og avlyser i siste liten, så gidder jeg ikke å feire til neste år av grunnen: Jeg bruker ikke tiden min på de som ikke kan bruke sin på meg en gang i året... Ja jeg er bitter, og de er fullstendig klar over det. Anonymkode: 016a2...cfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå