Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #1 Skrevet 27. november 2017 Kate fremstår fryktelig kjedelig nå Anonymkode: 04550...3d6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #2 Skrevet 27. november 2017 Kate er flott! Anonymkode: b7392...c66
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #5 Skrevet 27. november 2017 Harry og Meghan har laget en skilsmisseskandale før det har gått 10 år. Så på den måten er hun sikkert mer interessant. Kate er nok mer ordentlig av seg og mindre sannsynlig at hun skaper skandaleoverskrifter. Men like flott som før, det er hun! Og de kongelige er vel egentlig ikke til for å generere penger til tabloidpressen? Anonymkode: b892c...06d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #6 Skrevet 27. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Harry og Meghan har laget en skilsmisseskandale før det har gått 10 år. Så på den måten er hun sikkert mer interessant. Kate er nok mer ordentlig av seg og mindre sannsynlig at hun skaper skandaleoverskrifter. Men like flott som før, det er hun! Og de kongelige er vel egentlig ikke til for å generere penger til tabloidpressen? Anonymkode: b892c...06d Tull Anonymkode: 04550...3d6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #7 Skrevet 27. november 2017 De kongelige bryr meg sånn ca midt i ryggen, men om jeg må velge så er valget lett: Meghan, because Suits. Anonymkode: a4fd7...a57
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #8 Skrevet 27. november 2017 Kate uten tvil Meghan.. hun, eller vennene kommer jo ikke til å klare å ha riktig uttale før de er sånn 7 Anonymkode: b4eed...5bd
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #9 Skrevet 27. november 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kate uten tvil Meghan.. hun, eller vennene kommer jo ikke til å klare å ha riktig uttale før de er sånn 7 Anonymkode: b4eed...5bd Du skjønte ikke helt hva dette handlet om, du? Anonymkode: 4aa5f...fcf
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #10 Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du skjønte ikke helt hva dette handlet om, du? Anonymkode: 4aa5f...fcf Haha nei, det gjorde jeg visst ikke. Leste kun overskrifta Men fortsatt Kate :-P Anonymkode: b4eed...5bd
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #11 Skrevet 28. november 2017 Kate. Elegant og stilfull dame! Meghan liker jeg ikke. Anonymkode: 7af85...bd9
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #12 Skrevet 28. november 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kate. Elegant og stilfull dame! Meghan liker jeg ikke. Anonymkode: 7af85...bd9 Hvordan kan man ikke like en man kun har sett på film og noen bilder? Hva er det med henne som er feil da? Det er to flotte damer som påtar seg en rolle få misunner dem til tross for penger og vakre klær. Tenker at Meghan får ganske mange skjulte stikk av en utrolig gammeldags overklasse. Amerikansk og skuespiller, det passer nok de gamle ladyene dårlig. Anonymkode: ca3dc...9ca
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #13 Skrevet 28. november 2017 Og jeg som trodde det handlet om navnevalg. Sniker meg ut igjen da, for jeg aner knapt hvem damene er. Anonymkode: 33eda...cc2
soleia Skrevet 28. november 2017 #14 Skrevet 28. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvordan kan man ikke like en man kun har sett på film og noen bilder? Hva er det med henne som er feil da? Det er to flotte damer som påtar seg en rolle få misunner dem til tross for penger og vakre klær. Tenker at Meghan får ganske mange skjulte stikk av en utrolig gammeldags overklasse. Amerikansk og skuespiller, det passer nok de gamle ladyene dårlig. Anonymkode: ca3dc...9ca -og halvt afro-amerikansk attpå, det er nye tider i aristokratet
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #15 Skrevet 28. november 2017 Begge er flotte. Kate gjør en utrolig god jobb. Hun virker varm og god, samtidig som hun er en vakker dame. Meghan står opp for det hun tror på, og kommer også til å bli en god representant for kongehuset. Jeg liker begge de engelske prinsene og synes de har funnet kjærligheten med fantastiske damer. Skulle bare ønske de norske kongebarna hadde valgt like gode partnere. Anonymkode: e99cd...483
cherry coke Skrevet 28. november 2017 #16 Skrevet 28. november 2017 Meghan! De to blir ett sprekt og kult par Kate og William er kjedelige, selv om jeg synes William er usedvanlig sympatisk :-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #17 Skrevet 28. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan kan man ikke like en man kun har sett på film og noen bilder? Hva er det med henne som er feil da? Det er to flotte damer som påtar seg en rolle få misunner dem til tross for penger og vakre klær. Tenker at Meghan får ganske mange skjulte stikk av en utrolig gammeldags overklasse. Amerikansk og skuespiller, det passer nok de gamle ladyene dårlig. Anonymkode: ca3dc...9ca Ja så snu spørsmålet da: Hvordan kan man like en person man aldri har møtt? Jeg liker for eks Barack Obama, men har aldri møtt ham. Jeg liker ikke Trump, men har aldri møtt ham heller. Jeg har vel rett til å ha meninger som alle andre? 😂 Anonymkode: 7af85...bd9
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #18 Skrevet 28. november 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja så snu spørsmålet da: Hvordan kan man like en person man aldri har møtt? Jeg liker for eks Barack Obama, men har aldri møtt ham. Jeg liker ikke Trump, men har aldri møtt ham heller. Jeg har vel rett til å ha meninger som alle andre? 😂 Anonymkode: 7af85...bd9 Å mislike en politiker kan jeg skjønne, det har med meninger og fremferd å gjøre, men å direkte mislike en skuespiller høres utrolig rart ut for noen over 14 år. Anonymkode: ca3dc...9ca
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #19 Skrevet 28. november 2017 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å mislike en politiker kan jeg skjønne, det har med meninger og fremferd å gjøre, men å direkte mislike en skuespiller høres utrolig rart ut for noen over 14 år. Anonymkode: ca3dc...9ca Hehe jeg har jo ikke sagt noe som helst om henne som skuespiller? Hun er jo ikke KUN en skuespiller. Akkurat som at en dyrlege, ikke kun er en dyrlege. Så la være med å trekke konklusjoner. Jeg har som sagt lov å ha mine meninger. Anonymkode: 7af85...bd9
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #20 Skrevet 28. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe jeg har jo ikke sagt noe som helst om henne som skuespiller? Hun er jo ikke KUN en skuespiller. Akkurat som at en dyrlege, ikke kun er en dyrlege. Så la være med å trekke konklusjoner. Jeg har som sagt lov å ha mine meninger. Anonymkode: 7af85...bd9 Åja, jeg visste ikke at du kjenner henne. Anonymkode: ca3dc...9ca
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #21 Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Åja, jeg visste ikke at du kjenner henne. Anonymkode: ca3dc...9ca Hva er det du gnager etter? Hele tråden er jo basert på personlige meninger om folk man ikke kjenner Anonymkode: d3658...de2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå