Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #1 Skrevet 27. november 2017 Hvordan merket dere graviditeten? Skjules ikke mange av symptomene av pillene? Fikk dere mensen som vanlig f.eks? Anonymkode: 192b6...fa3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #2 Skrevet 27. november 2017 Bare følte det på meg. Begge gangene. Kan ikke forklares, men begynte på nytt brett på mandag (etter sukkerpille-uke) og de to gangene jeg ble gravid på p-pille hadde jeg en magefølelse på fredag, testa og viste positivt. Begge gangene. Anonymkode: 8f562...a76
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #3 Skrevet 27. november 2017 Merka det på puppene. Hadde rimelig små og nette brystvorter. En kveld jeg sto i dusjen var de store, hovne og ømme. Skikkelig mammanipples. Skjønte det med en gang. Anonymkode: c2f08...16f
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #4 Skrevet 27. november 2017 Takk for svar. Har ikke testet, da jeg trodde hormonene i pillene ville hindret testen i å vise positiv. Ingen symptomer annet enn svak magesmerte. Men det var den pillen som datt i vasken da.... Anonymkode: 192b6...fa3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #5 Skrevet 27. november 2017 Frøys uvanlig mye. Det var den ene dagen med omgangssjuka som gjorde at pillene ikke virket. Anonymkode: 5ae19...8bb
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #6 Skrevet 27. november 2017 Man vil vel merke det også fordi man har det litt i bakhodet at man har gjort en eller annen feil med pillene - kasta opp, glemt en, etc. Dermed så blir man jo litt observang i perioden etter en slik brukerfeil. Og ja, de som blir gravide på p-piller blir gravide pga brukerfeil, ikke fordi pilla ikke fungerte. Anonymkode: d42ad...e93
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #7 Skrevet 27. november 2017 Jeg hadde mens i to mnd så ble den borte på pilla. Og da var det en tur til legen da.. Anonymkode: b2d4c...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå