Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #1 Skrevet 27. november 2017 Jeg har lagt meg ut så mye at jeg kun har en bh jeg kan bruke om dagen. Må ha dyr bh for god støtte og har ikke hatt råd til flere. Regner med jeg får litt penger til jul heldigvis. Men frem til da må jeg bruke min hudfargede og selv om jeg vasker den blir den aldri helt ren. Tørr ikke vaske den for hardt heller, for da er jeg redd den blir ødelagt. Noen tips til hvordan jeg kan få den helt ren igjen? Anonymkode: ad288...74a
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #2 Skrevet 27. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har lagt meg ut så mye at jeg kun har en bh jeg kan bruke om dagen. Må ha dyr bh for god støtte og har ikke hatt råd til flere. Regner med jeg får litt penger til jul heldigvis. Men frem til da må jeg bruke min hudfargede og selv om jeg vasker den blir den aldri helt ren. Tørr ikke vaske den for hardt heller, for da er jeg redd den blir ødelagt. Noen tips til hvordan jeg kan få den helt ren igjen? Anonymkode: ad288...74a Prøv å gni inn med flekkfjerning før vask. Evt Zalo. Anonymkode: a7ea6...ed3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #3 Skrevet 27. november 2017 Har du prøvd å ha vanish i vasken? Jeg har ikke prøvd det på bh, men har prøvd det på endel annet og er fornøyd med det Anonymkode: 2052d...ca5
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #4 Skrevet 27. november 2017 Jeg pleide å vaske mine på ullprogram/håndvask 30 grader med Milo og de ble aldri helt rene, følte jeg. Så tok jeg sjansen på å kjøre dem på finvask 40 grader og bruker vanlig flytende Blenda og nå er de rene. Det ser ikke ut som om de tar skade av det. Bare pass på at sentrifugeringshastigheten er den samme som for vasken du pleier å bruke, og bruk vaskepose. For meg er det deodorantrester som er vanskelig å få av. Også viktig å vaske dem ofte nok. Anonymkode: a065c...e53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå