Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #1 Skrevet 27. november 2017 Vi har en eventyrmix, og aner ikke hvor stor han blir. Hvor høy og tung var din guttevalp på 16 uker? Og hvilen rase? Hvor tung og stor forventes det at han blir? Min er 8 kg og 35 cm over ryggen. Dette ble anslått til å bli en liten/medium hund, men er litt usikker nå 😜 Anonymkode: 8c05b...350
FrkFrix Skrevet 27. november 2017 #2 Skrevet 27. november 2017 Da min Shetland Sheepdog var rundt 16 uker var han nok 18 cm over ryggen, og veide omtrent 1 drøy kg Idealhøyden på denne rasen er 37cm, men han er litt lavere enn dette. (Ca 33-34cm) Og veier i dag 4,4 kg. Han anses å være en mellomstor hund, men han er nok litt liten av seg Han har akkurat bikket 1 år forresten.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #3 Skrevet 27. november 2017 Mine har vært rundt 10kg ved 8 ukers alder, men det er store hunder. Vet du sånn ca hva slags raser det er islekten hans da? Blir nok ingen liten hund, men sånn medium, rundt 20kg kanskje. Anonymkode: 2082d...759
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #4 Skrevet 27. november 2017 Takk for svar dere 😊 Har ikke peiling på hva den inneholder.. Ser ut som en slags setter eller spaniel. Og i fjeset ser han ut som en schaefer.. Med blå øyne 🙄 Rareste hunden jeg har sett, tror jeg.. En liten schaefer med spaniel-kropp og fuglehund-ører. Anonymkode: 8c05b...350
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #5 Skrevet 27. november 2017 Synes det høres ut som den blir ganske stor se på labbene på den, er de kraftige kam du ofte regne med en stor hund. Her var tispa mye grovere enn hannhunden, og det er hun som voksen og. Har bordercollier. Anonymkode: c8fbe...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå