Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Sendt bilde av f..... deres til en mann? Anonymkode: 5e9bc...fdb
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Nei, ikke hvis jeg ikke syntes det også er helt ok at hvem som helst andre kan komme til å se bildet. Det trenger ikke være mannen som sprer det videre med vilje, telefoner kan hackes, andre kan ta seg inn på telefonen. Eller han kan gjøre noe dumt i fylla. Om dere blir uvenner kan han finne på å bruke det mot deg osv. osv. osv. Anonymkode: da0e5...a4c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Jeg har gjort det da jeg var yngre, men angrer nå. Gjør det ikke igjen. Anonymkode: e3a89...b70
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har gjort det da jeg var yngre, men angrer nå. Gjør det ikke igjen. Anonymkode: e3a89...b70 Ikke sånn, men hva er grunnen til at du angrer? Skjedde det noe eller bare generelt? Anonymkode: 5e9bc...fdb
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #5 Skrevet 27. november 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke sånn, men hva er grunnen til at du angrer? Skjedde det noe eller bare generelt? Anonymkode: 5e9bc...fdb Vi kranglet en stund etterpå, og så prøvde han å presse meg for penger for å ikke dele bildene. Såvidt jeg vet har han ikke gjort det, men det er litt ekkelt å vite at en som nå er en fremmed (mange år siden), som viste seg å være en drittsekk, kanskje fortsatt sitter på sånne bilder av meg. Der og da følte jeg jo at jeg virkelig kunne stole på ham, at forholdet mellom oss var spesielt osv.... Anonymkode: e3a89...b70
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #6 Skrevet 27. november 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi kranglet en stund etterpå, og så prøvde han å presse meg for penger for å ikke dele bildene. Såvidt jeg vet har han ikke gjort det, men det er litt ekkelt å vite at en som nå er en fremmed (mange år siden), som viste seg å være en drittsekk, kanskje fortsatt sitter på sånne bilder av meg. Der og da følte jeg jo at jeg virkelig kunne stole på ham, at forholdet mellom oss var spesielt osv.... Anonymkode: e3a89...b70 Da skjønner jeg. Ikke kjekt. For en tosk. Anonymkode: 5e9bc...fdb
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #7 Skrevet 27. november 2017 Sender slike over messenger titt og ofte.. Til min mann gjennom 16 år 😉 Anonymkode: cc59a...371
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #8 Skrevet 27. november 2017 Nei, har aldri sendt noe sånt, og kommer aldri til å gjøre det. Anonymkode: 8d529...180
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #9 Skrevet 27. november 2017 Har gjort det en del ganger ja. Eller kanskje ikke så mye av selve dåsen men mye nakenbilder. Vil tro det ligger lekre nakenbilder av meg over hele internettet. Jeg liker det. Alle er selvfølgelig anonyme og alle geografiske data er fjernet fra bildene. Ansiktet er aldri med, og jeg har ingen særtrekk ved kroppen min som gjør meg gjenkjennbar. Jeg sender aldri fra min egen telefon, alltid via anonyme e-poster og alltid enten til en nettside eller til personer som har de samme sex-interessene som meg selv Hadde ALDRI sendt bilder fra min egen telefon, eller ubearbeidede bilder som har meta-data, eller direkte til en persons telefonnummer. ALDRI med ansikt eller noe som gjør at det er gjenkjennbart. Jeg har gjort dette i 10 år. Har aldri opplevd noe annet enn hyggelige tilbakemeldinger ;-) Anonymkode: 63ca7...c89
MammaTil3søte Skrevet 27. november 2017 #10 Skrevet 27. november 2017 (endret) Ja, det kunne jeg lett funnet på Men ingen bilder der ansiktet vises Endret 27. november 2017 av MammaTil3søte
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #11 Skrevet 27. november 2017 Nei, aldri verden Anonymkode: 1e45e...51c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #12 Skrevet 27. november 2017 Etter to fødsler og tjue sting tror jeg bilde av den er kun for meget spesielt interesserte. Nei fra meg altså! Anonymkode: d8373...af9
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #13 Skrevet 27. november 2017 Aldri skjedd og kommer aldri til å skje Har barn på 14 og 16 år som Nora Mørk saken utløste noen gode samtaler med om nettopp dette. Jeg vet godt at det er en del av "ungdomskulturen" å dele bilder, men greit for dem å vite akkurat hva som er lov når det kommer til deling og hva de risikerer når de tar sånne bilder Anonymkode: def7f...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå