Gå til innhold

Vil kysse meg på munnen💋

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på 7 år som plutselig vil kysse meg på munnen.Hun brukte å gjøre dette når hun var 2-3 år, men er altså nå plutselig begynt med det igjen.Jeg er kanskje rar, men jeg føler meg ukomfertabel med dette når hun er så stor.Vil ikke si til henne at jeg synes det er ekkelt heller, noen gode tips?

Anonymkode: c8ceb...188

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å si at hun kan kysse deg på kinnet eller gi deg en god klem for det er det man gjør med dem man er glade i og ikke er kjæreste eller gift med😊

Anonymkode: b885d...14c

Skrevet

Jeg får prøve det, men ser for meg hun blir fornærmet🤦🏼‍♀️Litt søskensjalusi for tiden så trår litt varsomt🙈

Anonymkode: c8ceb...188

Skrevet

Min 6 årige gutt skal kysse meg på munnen hver kveld før han legger seg. Han skal kysse meg på kinnet, haka og panna også. Syns det bare er koselig. Tenker ikke så mye over det.

Anonymkode: 7d734...3b4

Skrevet

Min 11-åring (jente) gjør det fortsatt av og til, bare koselig, regner med hun kutter det ut når hun blir større. Ellers har vi alltid har «nuss på nesen» som en greie, og også gni nese. 

Anonymkode: 7099d...bfd

Skrevet

vi sier bare til barna at kun kjærester kysser på munnen og tilbyr kyss på kinnet isteden. De blir ikke fornærma av det. Men kanskje en ide å gjøre det fra start. Om du har "latt" henne lenge, så blir det "rart" å innføre det? 

Anonymkode: 33d24...cb3

Skrevet

Jeg kysser mamman min på 72 år på munnen. Det har vi alltid gjort. Helt normalt i mine øyne. 

Anonymkode: a51e5...ef3

Skrevet

Dette må være opp til hver enkelt syns jeg. Jeg har italienske aner å der er kyssing like vanlig som en håndtrykk😂

Det gjelder både kvinner, menn og barn. For meg er det en helt normal greie som jeg egentlig ikke har tenkt over🤔

Skrevet

Du gjør det du er komfortabel med. Noen syns dette er helt greit og andre ikke. Jeg hadde ikke vært komfortabel med at barna mine på 13, 11 og 6 år hadde kysset meg på munnen.

Anonymkode: cd1ea...94b

Skrevet

Sønnen min på sju har også begynt med dette nylig, etter å ikke ha gjort det på flere år. 

Jeg syns det er uhyre ukomfortabelt og ekkelt. Har bare sagt at det er sånt kjærester gjør, og at vi kan kysse på kinnet/panna eller lignende vi to. :) Det gikk helt fint. :)

Anonymkode: 4f2a1...d75

Skrevet

Der er virkelig en uting. Jeg lærer barna mine at bare pappa kan kysse meg på munnen.

En ting er at det er ekkelt, noe annet er at store deler av befolkningen har herpes. Jeg vil ikke at barna mine skal gå rundt og kysse på hvem som helst i barnehagen feks.

Anonymkode: 5552a...730

Skrevet

Jeg gjør det en sjeldent gang når jeg eller hun vil. Et tørt kyss på munnen syns jeg virkelig ikke er ekkelt, men vanligvis susser jeg henne rett ved munnviken liksom. Slik at jeg ikke avviser susset hennes men likevel ikke smasker henne midt på truten. 

Anonymkode: 83347...d23

Skrevet

Det går nok over etterhvert.  Jeg har ofte bare snudd kinnet til når det passer. Han på 9 susser på munnen.  De store ungene har sluttet for lenge siden

Anonymkode: 6fb14...628

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kysser mamman min på 72 år på munnen. Det har vi alltid gjort. Helt normalt i mine øyne. 

Anonymkode: a51e5...ef3

Men for HI er det jo tydeligvis ikke det, så hva er poenget ditt? Folk har ulike grenser. Man er verken pedofil dersom man synes det er hyggelig å kysse barnet på munnen, eller prippen hvis man ikke synes det. (Jada, jeg har sett begge påstander her inne.)

HI: Det er bare å si: På kinnet, ikke på munnen. 

Anonymkode: bd87e...988

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...